Йдеться майже про 10 мільйонів гривень, або 7% від усіх надходжень до київської скарбниці. У КП "Київреклама" стверджують, що із початку року з вулиць столиці прибрали понад 3,5 тисячі рекламних конструкцій. Ще частину вивели з "тіні".

Вони оформилися і вже тепер сплачуватимуть кошти до бюджету. Також є ще інше порушенння — невідповідність площини в реалії до заявленої. Тобто оформлюються документи на меншу площу, ніж фактично виставляється. І ось ця різниця теж виливається в недоотримання бюджетом коштів,
— розповіла директор комунального підприємства "Київреклама" Наталія Гончарова.

Найбільше порушень комунальники виявляють при розміщенні вивісок та кронштейнів. Із 10 тисяч, більше половини — нелегальні. Експерти прогнозують, що наступного року рекламних площин стане менше. Як наслідок, вартість оренди зросте. На думку фахівців, це відповідає інтересам і бізнесу і громади.

Привести до ладу ринок зовнішньої реклами столична влада сподівається завдяки новим правилам гри для бізнесу. Для цього у столичному департаменті з містобудування розробили новий порядок із більш жорсткими вимогами до правил встановлення носіїв. Відстань між ними має суттєво збільшитися. Також заборонили розміщувати конструкції ближче, ніж 50 метрів до перехресть вулиць та пішохідних переходів, аби підвищити безпеку дорожнього руху.

Натомість оператори ринку новації критикують. Кажуть, що деякі їхні зауваження столична влада проігнорувала.

Дивіться також: Уряд затвердив проект держбюджету на 2016 рік