За словами моряків, вони обурені монополією, яку директор "Дельта-Лоцман" Олександр Голодницький створив на ринку лоцманських послуг України, надавши максимальні преференції власній приватній фірмі "Марін Порт Сервіс" і одночасно перешкоджаючи роботі інших лоцманських підприємств, пишуть "Подробиці".

Учасники мітингу пояснюють, що навіть у лоцманів з багаторічним стажем при звільненні з держпідприємства кваліфікаційне свідоцтво анулюються. Капітани повинні повторно його отримувати протягом трьох місяців після звільнення. Це можна зробити без стажування і переекзаменування.

Але чиновники спеціально тягнуть час, щоб три місяці, які згідно із законом дають лоцманові можливість отримати посвідчення без перескладання іспитів, минули. Так професіоналів з великим стажем викидають із професії. За словами мітингувальників, у лоцманів приватного підприємства Олександра Голодницького проблем з документами немає.

"У досвідчених працівників лоцманів, які перейшли в приватну компанію, відібрали посвідчення, і вони залишилися без роботи. Ми хочемо звернути увагу самих працівників "Дельта-Лоцман", як несправедливо поступили з кращими лоцманами підприємства, яких звільнили, забравши у них кваліфікаційні свідоцтва. Це неправильно, по суті", – розповів один з мітингувальників, капітана далекого плавання Микола Чекан.

Він підкреслив, що Голодницький створив власну приватну компанію, де лоцмани проходять навчання та отримують посвідчення без зволікань. На думку Чекана, незабаром "Дельта Лоцман" буде приватизований, перейшовши "під дах" компанії Голодницького.



"Дельта-Лоцман" з подачі Голодницького вже планується до приватизації. Все обладнання буде взято за безцінь. Все, включаючи людей, яких як рабів передають", – уточнив Микола Чекан.

Капітан також повідомив, що наступним кроком мітингувальників стане звернення до Міністерства інфраструктури. "Якщо "Дельта-Лоцман" не прийде до розумного рішення, ми плануємо звертатися до міністра", – заявив Микола Чекан.

Раніше ЗМІ вже повідомляли, що фахівців лоцманського справи штучно утримують у філії "Адміністрації морських портів України" – ДП "Дельта-Лоцман". За словами лоцманів, проблему можна вирішити, якщо б влада реформувала дану сферу, однак, поки все робиться для того, щоб монополію зберегти. Також повідомлялося, що в АМПУ і "Дельта-Лоцман" чинять моральний тиск на лоцманів, позбавляючи їх права на гідні умови праці та оплату в приватних лоцманських підприємствах в Україні.