Про це повідомляють у Huffington Post.

Сам підприємець ідентифікує себе як цісгендер – таке визначення властиве тим індивідуумам, у яких гендер, присвоєний при народженні, тіло і власна ідентичність збігаються, тобто цісгендерність може бути протиставленням до трансгендерності.

Ідея створення "Hicurious" народилася з двох речей. По-перше, коли я сам намагався купити якісь секс-іграшки, я зрозумів, що те, які вони і сексуальне задоволення в цілому представлені – це швидше виняток, ніж правило, як усе повинно бути. Це було або дуже неохайно, або безособистісно, що не відображає те, як, я сподіваюся, більшість людей сприймають сексуальне задоволення,
– розповів Джордж.


Джордж Джеффері

Сам Джеффері витратив деякий час на пошук інноваційних засобів, які могли б змінити сексуальне життя і тепер продукти в його компанії не продаються як "секс-іграшки для чоловіків" або "іграшки для жінок", натомість вони класифікуються за частинами тіла, пропонуючи варіант їх використання.

Читайте також: Новорічні свята для дорослих: виробник секс-іграшок випустив пікантний календар

"Ми хочемо залучити більше людей, які ідентифікують себе як чоловіки, щоб вони купували у нас секс-іграшки і експериментували. Ми хотіли б залучити до діалог транссексуалів і не бісексуалів та створити простір, який був би для них дійсно зручним", – додав автор ідеї.


Секс-іграшки "Hicurious"