Проспект Перемоги — одна з найдовших вулиць Києва. У заторі тут можна провести не одну годину. Аби не сумувати — роздивляємося "чесні" обличчя політиків та вивчаємо їхні передвиборчі обіцянки. Вони рекламуються набагато частіше, ніж товари та послуги.

Розмістити рекламу на величезному білборді розміром 5 на 12 коштує 18 тисяч гривень на місяць, це — без ПДВ. Реклама розміром 3 на 6 метрів коштує вже дешевше — 5 тисяч 800 гривень. Розмістити дві таких реклами політичним партіям разом з податком обходиться у 28 тисяч 560 гривень лише за 1 місяць.

У вересні зовнішня політична реклама зайняла близько 30-40% рекламного ринку. Лише на столичному проспекті Перемоги журналісти Телеканалу новин "24" нарахували 209 політичних реклам різних форматів. І це лише початок виборчої кампанії.

Розцінки на розміщення зовнішньої реклами в Києві на цей місяць.

1. Бігборди та беклайти — найпопулярніший формат вуличного піару. Залежно від їхнього розміру та розташування клієнту доведеться викласти від 3 до 25 тисяч гривень у місяць.

2. Менші за розмірами сітілайти дешевші — від 1,5 до 4 тисяч гривень.

Якщо перевести пораховані журналістами 209 політичних реклам у гроші — отримаємо приблизно 1 мільйон 160 тисяч гривень. Скільки корисного для фронту можна було би придбати за ці гроші — запитали волонтерів. Або 2 реанімобілі чи до півсотні тактичних рюкзаків. Якщо ж конвертувати рекламний бюджет політиків з однієї вулиці у символічну для виборів гречку — отримаємо майже 53 тисячі кілограмових пачок. Цього на рік вистачило б усім дитячим будинкам столиці.

До слова, через скасування вимоги щодо обов'язкової наявності у списках не менше 30% кандидатів-жінок "Самопоміч"подає до суду на ЦВК.