Про це на запит "Радіо Свобода" щодо ситуації з продажем бізнесу президента Петра Порошенка відповіла прес-служба ICU group, яка є агентом з продажу його активів.

З кожним, хто так чи інакше окреслив свій інтерес до Roshen, ми ведемо переговори,
– сказали у прес-службі агента.

У ICU group зауважують, що активами зацікавилися, але це не обов'язково означає конкретну пропозицію придбати компанію.

У Росії ICU group продає всі виробничі потужності фабрики Roshen у Липецьку, до продажу "Крахмалопролдукту" та "Авто-Реал" цей агент не залучений.

"Цікавляться переважно російські галузеві оператори, деякі фінансові інвестори та один іноземний інвестор. Розкривати імен ми не можемо, оскільки взяли на себе зобов’язання щодо конфіденційності. Зацікавленим сторонам дали змогу ознайомитися з детальною інформацією про ЛКФ Roshen та відвідати виробничі потужності. Наступним етапом буде, сподіваємося, отримання попередніх пропозицій від зацікавлених сторін", – повідомляють у компанії.

Читайте також: "Автомайдан" вимагає закрити завод Roshen у Росії

Щоб продати таку велику корпорацію як Roshen, потрібен час, особливо в умовах економічної кризи та конфлікту на сході України, наголосили в прес-службі ICU group.

"Враховуючи поточну ситуацію в країні, коли взагалі важко продати будь-які активи, процес затягується. Навіть у мирний час у нашій практиці не було угод з M&A, які б тривали менше року, а з початку анонсування продажу Roshen року ще не минуло. Нашим пріоритетним завдання залишається продаж всього бізнесу Roshen, але й можливість продажу його окремих частин ми також розглядаємо", – повідомив керуючий директор групи ICU Макар Пасенюк.

Нагадаємо, продати свій бізнес Петро Порошенко пообіцяв напередодні президентських виборів, на яких він переміг. Загальний його капітал рейтингові агенції оцінюють у 750 мільйонів доларів. Найбільшим активом Порошенка вважають кондитерську корпорацію Roshen, яка посідає 18-те місце серед кондитерських компаній світу, за версією Forbes.

На прес-конференції в кінці 2014-го року Президент заявив, що обов’язково продасть Roshen, як тільки закінчиться війна, а от “5 канал” продавати не збирається. Він наголосив, що “в умовах війни інвестиції в країну не заходять і ніхто нічого не купує, і продати нічого не можливо”.

У березні 2015-го року Порошенко сказав, що його робочий графік не дозволяє зайнятися продажем корпорації.