Автобус курсує за рейсом № 2, проїзд коштує 1,5 гривні.

Маршрутка живиться від ферум-літієвих батарей, ресурс яких складає приблизно 10 років.

На повному заряді автобус може проїхати до 250 км. Для повного відновлення заряду батареї йому потрібно близько восьми годин, якщо заряджати від мережі 220 вольт, або п’ять годин від мережі 360 вольт.

Водій автобуса каже, що керувати електробусом значно легше, ніж звичайним, тому що в ньому замість ручної коробки передач встановлений варіатор (подоба автоматичної КПП).

Крім того, в автобусі встановлено ​​систему автоматичного оповіщення зупинок, екран та мережу 3G Wi-Fі.

Читайте також: Насолоджуйся тишею. Як електроавтомобілі можуть змінити наше життя