Мета збільшення експорту — зменшити залежність від коливання курсу гривні та отримувати прибуток у доларах чи євро, пояснюють маркетологи. Це перспективно і вигідно. Так відповіли 100 опитаних керівників українських підприємств.

Такої стратегії притримуються і виробники міцних напоїв та вин. У них частка експорту складає в середньому 60%, молочної продукції — 40, кондитерської — 30, прохолодних напоїв — 5%. Більше половини респондентів планують збільшувати обсяги поставок на кордон. З них — 49% до кран ЄС.

Читайте також: Чому гривня продовжує падати

Маркетрологи кажуть, що експорт українських товарів збільшуватиметься. І не лише до країн старого світу, а й тих, що розвиваються. Зокрема, свої ринки для нас відкривають країни Африканського континенту. Оскільки вимоги в них не такі суворі, а маржа (сума доходу банку чи обмінника — 24) досить висока.