Відповідний тендер опубліковано на платформі Prozorro.

Читайте також: Операція "12 королев": 400 кілограмів кокаїну, знайдених у посольстві Росії в Аргентині, спалили

Таким чином у Міністерстві інформаційної політики планують поширити інформацію про анексію Криму та бойові дії на Донбасі. Також у відомстві мають намір зацікавити громадян Аргентини у приїзді до України.

У тендерній пропозиції мова йде про проведення та організацію інформаційних, комунікаційних кампаній, проектів, публічних заходів у столиці Аргентини – Буенос-Айресі.

Серед вимог міністерства – проведення заходів залах, які розташовані "у престижній частині міста", поряд зі зручними транспортними розв'язками, місцями великого скупчення людей, належною охороною, усіма зручностями.

Інформкампанія в Аргентині повинна охоплювати:

  • виготовлення та поширення 6 відео тривалістю по 30 секунд для проведення платної кампанії в соціальних мережах;
  • виробництво тематичного сайту;
  • розсилання прес-релізів щодо заходів, акцій і розміщення на сайтах світових агенцій новин на кшталт AgenceFrancePress, Bloomberg, Reuters, DPA;
  • створення спільноти в інтернеті й регулярне наповнення соціальних мереж контентом відповідної тематики;
  • забезпечення послуг зі створення і поширення інформаційних продуктів на щонайменше 10 рекламних площинах у центральних районах міста, а також у провідних світових інформаційних агентствах й інтернеті.

Загалом інформаційна кампанія Мінінформполітики України в Аргентині має охопити не менше ніж п’ять мільйонів глядачів і не менше від 100 тисяч переходів на створений замовником сайт.

Цільовою аудиторією такого просування міністерство називає людей 30-55 років з інтересами: ЗМІ, права людини, журналістика, держполітика та інше. А також людей на посадах редакторів, дипломатів та міністрів.