Відповідний тендер опубліковано на платформі Prozorro.
Читайте також: Операція "12 королев": 400 кілограмів кокаїну, знайдених у посольстві Росії в Аргентині, спалили
Таким чином у Міністерстві інформаційної політики планують поширити інформацію про анексію Криму та бойові дії на Донбасі. Також у відомстві мають намір зацікавити громадян Аргентини у приїзді до України.
У тендерній пропозиції мова йде про проведення та організацію інформаційних, комунікаційних кампаній, проектів, публічних заходів у столиці Аргентини – Буенос-Айресі.
Серед вимог міністерства – проведення заходів залах, які розташовані "у престижній частині міста", поряд зі зручними транспортними розв'язками, місцями великого скупчення людей, належною охороною, усіма зручностями.
Інформкампанія в Аргентині повинна охоплювати:
- виготовлення та поширення 6 відео тривалістю по 30 секунд для проведення платної кампанії в соціальних мережах;
- виробництво тематичного сайту;
- розсилання прес-релізів щодо заходів, акцій і розміщення на сайтах світових агенцій новин на кшталт AgenceFrancePress, Bloomberg, Reuters, DPA;
- створення спільноти в інтернеті й регулярне наповнення соціальних мереж контентом відповідної тематики;
- забезпечення послуг зі створення і поширення інформаційних продуктів на щонайменше 10 рекламних площинах у центральних районах міста, а також у провідних світових інформаційних агентствах й інтернеті.
Загалом інформаційна кампанія Мінінформполітики України в Аргентині має охопити не менше ніж п’ять мільйонів глядачів і не менше від 100 тисяч переходів на створений замовником сайт.
Цільовою аудиторією такого просування міністерство називає людей 30-55 років з інтересами: ЗМІ, права людини, журналістика, держполітика та інше. А також людей на посадах редакторів, дипломатів та міністрів.