Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Українці отримали нагороду "Каннських левів" за брендинг Євробачення-2017

      Євробачення-2017
      Євробачення-2017 / eurovision.tv

      Українські агентства Banda.agency і Republique, які розробляли брендинг пісенного конкурсу Євробачення-2017, отримали бронзову нагороду "Каннських левів" в категорії Desing Lions.

      Про це повідомив співзасновник агентства Banda.agency Павло Вржещ у виданні Ain.ua.

      Коли команди Banda.agency і Republique заповнювали заявку на конкурс "Каннських левів", вони відзначали, що у конкурсу Євробачення ще ніколи не було справжнього бренду. Тому вони поставили собі завдання створити його.

      Читайте також: Євробачення-2017: з’явилося відео про логотип конкурсу

      Це дуже радісне почуття. Великий захват. Це дуже важливий проект для нас. Ми багато сил вклали в нього і дуже його любимо. В процесі багато людей об'єднали свої зусилля, щоб зробити його, і я радий, що всі вони отримали заслужену нагороду за свої таланти. Український креатив давно заслуговував "Левів", але просто не щастило. І тепер я сподіваюся, що з кожним роком ми будемо вигравати все більше і більше. Ми цього варті. Тому що зараз така кількість сильних робіт робиться в Україні, що журі Канн та інших світових фестивалів не можуть цього не відзначити, –прокоментував нагороду Павло Вржещ.

       

      Першу місце у категорії Desing Lions отримали креативні компанії Нідерландів, а друге місце – представники Туреччини.

      Як відомо, міжнародний пісенний конкурс Євробачення 2017 відбувався в Україні через перемогу Джамали у 2016 році в Стокгольмі. Минулого року конкурс подивилося понад 180 мільйонів осіб, а відеотрансляції проходили в 42 країнах світу. На офіційному YouTube-каналі пісенного змагання числа були ще вищими – сумарно глядачі з 223 країн подивилися 265 мільйонів годин запису.

      Чим відомий фестиваль "Каннські леви"? Перш за все, Міжнародний фестиваль Cannes Lions цього року розпочався 18 червня і триватиме до 22. Незважаючи на масштаби Каннського кінофестивалю, "Каннські леви" мають неабияке світове значення в креативній індустрій.  Ще у 1954 році фестиваль презентував рекламні ролики, а вже сьогодні обговорює та оцінює як традиційну рекламу, так і різні високотехнологічні проекти.

      На цей фестиваль приїжджають найкращі дизайнери, цифрові новатори та маркетологи з усього світу. Подія щорічно проводиться в Палаці фестивалів і конгресів у Каннах, Франція. Що цікаво, тут двічі проводився конкурс пісень Євробаченн, – у 1959 і 1961 роках.

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук