А от інші галузі — авіація, дорожня, морська, річкова, Укрпошта — дають відчутний ріст, про це міністр повідомив в ефірі "Громадського".

Читайте також: Напрямок до Москви став найприбутковішим для Укрзалізниці

"Як би хто не критикував, зрушення є суттєві. На Укрзалізниці таких зрушень немає. І це було одним з найбільших скандалів за моєї каденції міністра", – прокоментував чиновник.

Зрештою, у 2017 році Кабмін підтримав відставку тодішнього голови компанії Войцеха Балчуна. Проте за словами Омеляна, Укрзалізницю в нього "забрали".

Цікаво! "Гастролі завершено": за що Балчуна прибрали з "Укрзалізниці"

Володимир Омелян одним з перших почав критикувати роботу Балчуна на посаді очільника Укрзалізниці. Він закликав звільнити його та передати Укрзалізницю в управління уряду.

Войцех Балчун
Колишній очільник Укрзалізниці Войцех Балчун

Міністр наголосив, що в УЗ звертаються до нього тільки тоді, коли ситуація дійсно патова й немає більше кому допомогти. Все інше роблять по-своєму. Тому інструментарій впливу міністра є достатньо обмежений.

У нас такий парадокс склався, що з 2017 року міністр інфраструктури, який відповідає начебто де-юре за Укрзалізницю, насправді на неї не впливає взагалі,
— зазначив він.

Й пояснив, що формально вплив на Укрзалізницю уряд має через Міністерство економіки.