Загалом близько 16 вантажних поїздів на добу може пропустити відкрита 25 травня реконструйована залізнична гілка між станціями Зачатьївка та Розівка. А це у півтора рази нижче за оголошений Укрзалізницею рівень у 24 вантажних потяги.

Про це на своїй сторінці у Facebook написав генеральний директор ПАТ "ММК імені Ілліча" Юрій Зінченко.

"Оскільки Укрзалізниця так і не змогла забезпечити необхідну пропускну здатність на ділянці Комиш-Зоря – Волноваха для стабільної роботи маріупольських підприємств (навіть після проведення реконструкції, яка завершилася 25 травня 2017 року, та особистої участі прем'єр-Міністра України Володимира Гройсмана у відкритті реконструйованої гілки між станціями Зачатьївка та Розівка, пропускна здатність з 2 по 6 червня становила лише близько 16 вантажних поїздів на добу, що у півтора рази нижче за оголошений Укрзалізницею рівень у 24 вантажних потяги), група "Метінвест" змушена була шукати альтернативні, але, на жаль, і дорожчі варіанти поставок сировини", – написав у соцмережі Юрій Зінченко.

"Одним із таких рішень стала закупівля вапняків на далеких ринках з доставкою морським транспортом через Маріупольський морський торговельний порт, що дозволить привезти сировину на меткомбінат без використання перегону Комиш-Зоря – Волноваха. І ось, у першій декаді червня Маріупольський порт вперше прийме партію вапняку для ММК Ілліча – теплохід NAVIOS HIOS під прапором Греції класу Supramax (довжина 190 метрів, ширина 32,3 метра, дедвейт 55,2 тисяч тонн, привіз 52,2 тисяч тонн вапняку, частину якого було вивантажено в нейтральних водах і доправлено до порту теплоходом Behcet C). Це перша пробна поставка вапняку з ОАЕ. Від успішності цієї пробної поставки залежить, чи буде продовжено практику закупівель вапняку за кордоном в обсягах 50-55 тисяч тонн на місяць і його доставку комбінатам через Маріупольський порт. В умовах недостатнього завантаження порту та з огляду на перспективність такого додатково вантажопотоку група "Метінвест" небезпідставно розраховує, що порт впорається з поставленим завданням і вирішить питання безпечного заходу судна, оперативної та якісної перевалки за мінімальної вартості цих послуг для комбінатів", – зазначив керівник.

"І останній крик душі. Минулого тижня в Маріуполі прем'єр-міністр України Володимир Гройсман нарешті відкрив довгоочікувану реконструйовану ділянку Комиш-Зоря – Волноваха, побажав металургам продуктивної роботи – благо всі бар'єри тепер знято. Однак навіть після цього керівник УЗ Войцех Балчун не може забезпечити меткомбінати вагонами. Результат знову є нульовим. 16 вантажних поїздів ми отримували в 1 кварталі 2017 року – ще до початку реконструкції і вимушеного зниження пропуску для ремонтних вікон в квітні-травні. З боку менеджменту УЗ це або саботаж, або відверта профнепридатність", – резюмував генеральний директор ПАТ" ММК імені Ілліча".