Про це повідомили у прес-службі "Укрзалізниці".

Читайте також: Трансформація "Укрзалізниці" призвела до хаосу, – ArcelorMittal

За заявою голови компанії, наразі "Укрзалізниця" вже має партнера-постачальника тепловозів і до кінця цього року має визначитися із стратегічним партнером з виробництва електровозів.

Потреби компанії придбати не менше 200 локомотивів упродовж наступних семи років, а до 2029 року — до 500 нових електровозів. Якщо вантажні та пасажирські вагони здатні виготовити вітчизняні виробники, то до виробництва сучасних локомотивів маємо залучити іноземні компанії, саме тому проводимо переговори з чотирма найбільшими світовими виробниками,
— розповів Євген Кравцов.

Зазначається, що компанія lstom є однією із лідерів у виробництві електровозів, яка має значний досвід їх виготовлення для потреб залізниці. Аналогічно і компанія CRRC є одним з найбільших у світі виробників залізничної техніки та обладнання.

"Я задоволений, що підписаними меморандумами ми кладемо початок нашій співпраці з французькою та китайською компаніями. Наша стратегічна мета — оновлення парку локомотивів. На сьогодні ми вже маємо стратегічного партнера у поставці тепловозів. І тому активно вивчаємо можливості ефективної співпраці щодо оновлення парку електровозів", — зазначив Євген Кравцов.

Також очільник "Укрзалізниці" наголосив на тому, що принциповою позицією компанії є локалізація виробництва в Україні. Менеджмент компанії зацікавлений відшукати надійного партнера для оновлення електровозного парку.

Зазначається, що локалізація в Україні є однією з основних вимог, оскільки тут є все необхідне для виробництва та обслуговування нових локомотивів.

Компанія CRRC презентувала "Укрзалізниці" увесь спектр можливостей з виготовлення та модернізації залізничної техніки. Представники делегації отримали змогу ознайомитися з успішно реалізованими проектами для білоруських та казахських залізниць, які за технічними параметрами схожі на українські.

Наразі експлуатаційний парк електровозів Укрзалізниці складає близько 800 одиниць залізничної техніки. Їх середній вік приблизно 39,2 року, а зношеність складає 92 відсотки.

Що таке виставка InnoTrans 2018? Це провідна світова виставка спрямована на промисловість залізничного транспорту. Проводиться захід один раз на два роки починаючи з 1996 року у виставковому центрі Messe Berlin у Німеччині. Виставковий центр обладнано під'їзними коліями стандартної ширини спеціально для можливості демонстрації виставкової залізничної техніки.