Про це повідомляє видання Asia One.

Читайте також: У китайських супермаркетах тестують технологію розпізнавання обличчя: відео

Пасажири, які затримуються в ресторанах та магазинах, стали дійсно великою проблемою для нас, через них доводиться відкладати вильоти літаків, що в підсумку призводить до збоїв у всьому розкладі. Нам потрібна ефективна система, яка б відстежувала таких непунктуальних мандрівників,
– наголосив представник аеропорту Стів Лі.

За його словами, в даний час ведуться переговори з декількома компаніями-постачальниками таких послуг, зокрема, з КНР та Францією. Так, в одній з китайських компаній, яка має представництво в Сінгапурі, підтвердили переговори з Changi Group – оператором повітряної гавані, а також повідомили, що готові постачати технології, що дозволяють розпізнавати до 1,8 мільярдів осіб менше ніж за три секунди.

При цьому Changi Group вже має досвід використання подібних технологій. У четвертому терміналі аеропорту вже частково використовується розпізнавання осіб. Пасажир, який вилітає з аеропорту, при бажанні може скористатися подібною послугою. На стійці самостійної реєстрації буде зроблена фотографія, яка одночасно буде згенерована до даних паспорта, який також буде оцифрований на цій же стійці. Після цього можна буде здати багаж, отримати посадковий талон, пройти паспортний контроль і безпосередньо посадку в літак.