Експерти зазначили, що в новій рекламі туші Scandaleyes Reloaded від Rimmel використали додаткову обробку та не повідомили про це, пише ВВС.

Зокрема спеціалісти помітили, що лінії очей моделі Кари Делевінь змінили свою форму у ролику, а це свідчить про корекцію вій. Їх ущільнили та подовжили. Зазначимо, що таким прийомом користуються майже усі косметичні бренди під час реклами.

Читайте також: Через скандал Pepsi видалили свою рекламу та вибачились за неї

Відомство назвало таку рекламу неприйнятною та такою, яка не повинна з’являтись в ефірі, адже вводить покупців в оману.

Представники Rimmel прокоментували, що корекція вій моделі, яка рекламує товар – стандартна практика в рекламі косметики. Та як стверджують у корпорації, після правок в Adobe Photoshop вії не стали виглядати довше.

Вони так зазначили, що шкодують про рішення наглядового відомства, однак мають намір підтримати рішення.