Про це повідомила в Facebook волонтер Марина Хаперська.

За словами дівчини, вона направила скаргу адміністрації ресторану після того, як касир, який її обслуговував, незважаючи на вимоги, відмовився перейти з російської на українську мову. При цьому менеджер ресторану заявила, що в закладі працює багато білорусів, які не зобов'язані знати українську мову.

Хаперська звинуватила працівників закладу в порушенні Конституції і закону "Про захист прав споживачів".

У моєму випадку доступна інформація може бути тільки державною мовою, оскільки мовою нацменшин я володію погано,
– заявила волонтер.

У своїй відповіді, який привела Хаперська, адміністрація ресторану зазначила, що співробітники "завжди намагаються спілкуватися з відвідувачами на тій мові, на якій ті звертаються до них". "Проте Конституцією України передбачено, що не може бути привілеїв чи обмежень за мовними або іншими ознаками. Таким чином ми в рівній мірі толерантно ставимося до мовних уподобань наших відвідувачів і працівників", – йдеться листі.

Читайте також: Мовний скандал в Черкасах: покупця видворили через українську мову