Про це написав на своїй сторінці в Facebook глава Федерації металургів України Сергій Біленький.

"Якщо раніше бізнес оплачував за фактичний обсяг прокачування природного газу, то зараз хочуть брати гроші за послугу виходячи з максимального, а не середнього обсягу споживання за минулий період. Це призведе до суттєвого зростання витрат на транспортування для споживачів, і, відповідно, до зростання собівартості продукції української промисловості і подальшого зниження її конкурентоспроможності на світових ринках. Це на додаток до того, що введена з 1 січня 2016 року плата за точку входу в ГТС України (12,47 $ / тис.куб.м.) в 2-4 рази вище, ніж в сусідніх європейських країнах", – написав експерт .

За словами Біленького, процеси росту тарифів в Україні відбуваються постійно і при цьому кулуарно, під виглядом проєвропейських ініціатив.

Під виглядом приведення системи тарифоутворення до європейських практик хочуть в черговий раз здерти з ледь живої промисловості гроші для фінансування державної монополії, рентабельність якої і так вище межі мрій будь-якого виробника в Україні. Знову підвищення тарифів проштовхується кулуарно,
– написав глава Федерації.

Експерт наводить як приклад питання підвищення тарифів на послуги державного монополіста "Укразлізниці".

"Схоже, як і в разі підвищення вантажних тарифів "Укрзалізниці", ніхто по-серйозному обговорювати зростання цін із споживачами не планує. Нагадаю, що діалог з/д монополії з клієнтами ніяк не складається, відповіді на свої питання учасники робочої групи при Джержрегуляторної службі так і не отримали, а в той же час є інформація, що УЗ зараз намагається активно обговорювати в КМУ різні варіанти індексації вантажних тарифів . Ну не хочуть гастролери з "міжнародного правління" УЗ визнати, що не на часі зараз для підвищення тарифів. І така їх позиція зрозуміла – адже це найпростіший шлях для короткострокового збільшення рентабельності ввіреного їм господарства", – резюмував Біленький.