Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Вантажовласники зможуть возити максимально завантажені контейнери в обхід вагового контролю, – ЗМІ

      712 Читать новость на русском
      Залізниця
      Залізниця / railway.lviv.ua

      Приватний портовий оператор ТІС-Контейнерний Термінал спільно з Укррічфлотом переводять потік контейнерних перевезень з автомобільного на залізничний транспорт.

      Про це йдеться в інтерв'ю виданню ЦТС співвласника найбільшого українського стивідора "ТІС" Єгора Гребеннікова. Залізниці більш витривалі і не мають таких вагових обмежень, як автомобільні, що дозволяє завантажувати в контейнер вага на 15-20% більше. У такому разі з/д доставка контейнерів стає на третину вигідніше автомобільної.

      Щодо розвитку контейнерного терміналу на причалах №21 та 22 ми практично закінчили реалізацію стратегії, аналогічної словенському порту Копер, який відправляє по залізниці 60 відсотків контейнерного обороту і обробляє до 12 контейнерних поїздів щодоби. Тренд з ваговими обмеженнями на дорогах працює на користь з/д,
      зазначає бізнесмен.

      За його словами, ТИС побудував на території контейнерного терміналу 16 кілометрів залізничних шляхів, завдяки чому тепер зможе відправляти і приймати контейнерні поїзди, які доходять в місто Дніпро за 19 годин. Запуск поїзда вдалося здійснити спільно з "Укррічфлотом", який обробляє вантажі у себе в Дніпропетровському річковому порту. Відкриття маршруту офіційно заплановано на середу 6 вересня.

      Єгор Гребенніков підкреслив, що нинішні радикальні зміни логістики контейнерних вантажів були б неможливі без рекордних інвестицій у залізничну інфраструктуру.

      "В 2014-2016 роках ми вклали в з/д розвиток 52 млн. дол. Тепер настає час і ми виймаємо наш залізничний козир, що дозволяє радикально прискорити оборот вагонів на тлі зростаючого дефіциту", пояснив Гребенніков.

      "У нас з'явився найбільший в Україні критий механізований склад площею 7 тис. кв. метрів прямо на контейнерному дворі, всередині митної зони. На контейнерному терміналі поруч із причалом є 18 га відкритих майданчиків і ще 24 га в тилу. Восени цього року ми введемо в експлуатацію ще 120 метрів причалу №22, і тоді загальна довжина причалів контейнерного терміналу досягне 600 метрів. Нові причали закладаються під осадку у 21 метр для суден дедвейтом до 240 тис. т.", розповів Єгор Гребенніков.

      Він уточнив, що після того, як компанія встановить восени два контейнерних STS–крана з грейферами по 40 кубометрів це дозволить вивантажувати судна типу Capesize з навалювальними вантажами п'ятьма кранами одночасно з середньою швидкістю 50 тис. тонн на добу і щодоби відправляти до 500 вагонів.

      Довідка. Єгор Гребенніков підприємець, співзасновник компанії "Трансінвестсервіс", ініціатор і творець соціальних проектів "Зелений театр" і Impact Hub Odessa. Трансінвестсервіс (ТІС) найбільший приватний стивидорний оператор в Україні. ТІС оперує власними вантажними терміналами в Малому Аджаликському лимані, в акваторії порту "Південний", в 22 кілометрах на північний схід від Одеси.

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук