На думку опозиційних сил, великі західні супермаркети залишать мільйони дрібних торговців без роботи. Прихильники ж такої ідеї стверджують - прямі іноземні інвестиції в секторі знизили б ціни, покращили інфраструктуру і створили мільйони робочих місць.

“Рішення дозволити іноземним інвесторам купувати 51% у місцевих мультибрендових рітейлерах відкладається доти, поки усі зацікавлені сторони не досягнуть консенсусу”, - каже міністр фінансів Індії Пранаб Мукерджі.

Зараз обсяг роздрібного ринку Індії складає близько 400 млрд. дол. Через 4 роки він може збільшитись удвічі. Цьому сприяє численне населення і стрімке зростання ВВП та доходів людей. Наразі великим торговим мережам належить лише 5% продажів в країні. Решта зосереджені в сімейних магазинах і на ринках.