Законопроект підтримали за основу і в цілому 233 депутати, передає "Громадське". Після того, як закон набуде чинності, приватні компанії зможуть будувати автошляхи та брати за них платню.

Читайте також: Перевізники Черкас оголосили страйк, попри люті морози

На умовах концесії будуватимуть дороги загального користування держаного значення.

Усі платні дороги обіцяють забезпечити альтернативними. Максимальна плата за разовий проїзд буде визначати Кабмін.

За інформацією Міністерства інфраструктури, уже наявні дороги платними не стануть.

"Ще раз наголошую: наявні автошляхи не передаватимуться в концесію. Концесійною може бути виключно нова дорога, яка пролягає паралельно до чинної, щоб користувачі мало право обирати: їхати платною дорогою чи безкоштовною", — зазначив міністр інфраструктури Володимир Омелян.

До слова, Дніпровська міська рада ухвалила нові граничні тарифи на послуги перевезення пасажирів і багажу на міських автобусних маршрутах. Таким, чином вартість проїзду у маршрутах тут зросла на 16,66%, або на 1 гривню і тепер становить 7 гривень за одну поїздку.