Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Відомі логотипи переробили на жіночі версії: фотопорівняння

      2506 Читать новость на русском
      Так би виглядала жіноча версія чіпсів Pringles
      Так би виглядала жіноча версія чіпсів Pringles / Creative Equals

      Організація Creative Equals, яка націлена на підтримку талановитих жінок та сприяє розмаїттю у творчих галузях, вирішила замінити "чоловічі" логотипи брендів на жіночі версії.

      У такий спосіб автори хотіли висвітлити проблеми незбалансованого брендування в засобах масової інформації.

      Читайте також: Жінка чи чоловік: хто ховається під відомими псевдонімами?

      Логотипи Creative Equals включають такі великі компанії, такі як Pringles, Monopoly, DreamWorks, Schwarzkopf та Bic.

      Міс Schwarzkopf:

      Міс Pringles:

      Міс Monopoly:

      Міс DreamWorks:

      Міс Bic:

      Міс Bafta:

      Міс Oscar:

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук