Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Власник відомої української компанії розповів про найголовніший талант для успіху в бізнесі

      Гість нового випуску програми "Як я став", — засновник і власник компанії "Модерн-Експо" Петро Пилипюк. Компанія є лідером ринку торговельного обладнання та рішень для роздрібної торгівлі. Її клієнтами є такі торгівельні мережі, як Nestle, Pepsi, Metrо, British American Tobacco, Фоззі Груп та Епіцентр.

      Початок бізнесу

      Коли я почав займатися підприємництвом, відкрили фірму, я мріяв щось створити таке серйозне, яке може бути корисне всім. І якщо говорити про фірму, то коли ми робили бізнес, то думали зробити фірму, яка буде найкраща в нашому місті, далі в області.

      Потім думали, і коли цього досягнули, бути найкращим в Україні. І так це впродовж по сьогоднішній день. Тільки в Україні у нас працює більше 2000 людей.

      Що продає компанія

      Це комплексне рішення для рітейла. Якщо простими словами: це все, що ви зустрічаєте в супермаркетах, чи гіпермаркетах, чи в невеличких магазинах біля дому.

      Це те, що допомагає продавати товар товаровиробників. Це полички, касові бокси, холодильники та різні диспансери, які зроблять зручну покупку і в вигідному світлі показують товар.

      Експорт товарів

      Коли ми досягнули успіху в Україні, ми зрозуміли, що нам цього мало, ми пішли на інші ринки. Далі йдемо сьогодні не тільки ми успішні в країнах СНД. Ми вагоме місце займаємо в Європі, і на близькому Сході, і в Північній Африці.

      У нас на підприємстві, наприклад, один з найкращих технопарків в Європі, де ми використовуємо західні технології.

      Цінності

      Ми запрошуємо людей до нас тільки тоді, коли це необхідно. Просто так ми не створюємо вакансій. Але якщо ми вже організовуємо конкурс, то це дійсно є можливість серед претендентів вибрати найкращих.

      Основне є те, що нам вдалося створити певне середовище в компанії де наші працівники можуть реалізувати свої таланти.

      На першому місці у компанії — стосунки з клієнтом, на другому — бренд, на третьому — ціна. Бути лідером означає постійно інвестувати у розвиток персоналу та технології.

      Менеджери, які шукають причини своїх невдач, роблять помилку. Шукати треба нові рішення.

      Україна дає можливості

      В Україні є всі можливості для створення класного продукту та реалізації проривних ідей.

      Це пов’язано з тим, що основний колектив він Луцьку — це наш основний капітал.

      Я вірю, щоб досягати успіху і створювати класний продукт, проривні ідеї та інновації — не потрібно бути в США чи в Японії. Можна робити будь-де, головне в це вірити і робити.

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук