Про це повідомляє видання GizChina.

Читайте також: Xiaomi випустить бюджетну версію смартфона Mi8

Вперше про бажання вийти на американський ринок Xiaomi повідомила навесні 2016 року, проте конкретні терміни були озвучені лише в кінці минулого року. Китайська корпорація пообіцяла зробити все можливе для того, щоб вже до кінця нинішнього року запустити свою фірмову продукцію в продаж.

Проте старший віце-президент Xiaomi Ван Сян повідомив, що компанія зазнала своєї головної поразки в 2018 році, оскільки їй не вдалося вийти на ринок США цього року. Виною всьому стало небажання американських стільникових операторів укладати договори. Журналісти дізналися, що магазини в Сполучених Штатах стурбовані занадто низькою якістю програмного забезпечення і підтримкою.

У підсумку, Xiaomi зараз докладає всіх зусиль для того, щоб адаптувати своє ПЗ під американський ринок. Для цього планується в кілька разів розширити штат співробітників, які будуть відповідати за американський підрозділ Xiaomi. Саме вони будуть контролювати сумісність фірмових мобільних пристроїв з американськими мережами.

Читайте також: ТОП-5 найкращих смартфонів червня

На додаток до цього, на їхні плечі ляжуть всі обов'язки з локалізації сервісів під місцеві особливості, тобто, простіше кажучи, прошивка MIUI повинна бути локалізована на лад США, а не просто англомовної країни.

Більше новин, що стосуються новин зі світу технологій, ґаджетів та штучного інтелекту, читайте у розділі Техно