Архів
Курси валют
Погода
1°C
5°C -2°C
  • вівторок
    2°C -2°C
  • середа
    2°C -3°C
  • четвер
    2°C -6°C
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Як енергетична криза позначається на інтернет-торгівлі

14:19, 30 січня 2015 716 Читать новость на русском
Від кризи іноді є користь...
Від кризи іноді є користь... / news-cloud.net

Міжнародний центр інтернет-торгівлі Allbiz спеціально для сайту "24" проводить серію досліджень різних ринків. Першим став ринок енергетики. Вибір цієї галузі не випадковий, адже Україна зіткнулася з найбільш серйозними викликами за всю історію незалежності. Тому важливо зрозуміти, як вони впливають на бізнес і на пересічних українців.

Енергетична криза 2014 року постала відразу в декількох аспектах.

По-перше, вона змусила замислитися про поновлювані джерела енергії, про що ми вже писали, а також про автономне опалення. Адже перспектива залишитися на зиму без газу і вугілля здавалася цілком реальною і здається такою і досі. Хоча її ймовірність зменшилася з укладенням домовленостей про постачання палива.

По-друге, віялові відключення електроенергії, які готуються, поставили під загрозу роботу електричних приладів - на великих виробництвах і в звичайних будинках.

По-третє, підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги (ЖКП) мотивує ощадливіше використовувати ресурси.

Опалення

Про те, що опалювальний сезон-2014/15 буде дуже складним, попереджали, починаючи з весни минулого року. Але лише починаючи з вересня українці цілком серйозно замислилися про реальність загрози залишитися на зиму без опалення.

Звідси - зростання вдвічі відвідуваності сторінок з твердопаливними котлами, біопаливом і вугіллям (кам'яним, бурим і деревним) у вересні 2014 року. Причому середнє співвідношення між відвідуваннями та замовленнями склало 1 до 20, тобто кожен 20-й відвідувач відправляв запит на товар. Це говорить про те, що інтерес не був пустим. Також у вересні більш ніж у 3 рази зросла популярність кліматичного обладнання, в 2,3 рази - пічок, насамперед, "буржуйок". До речі, "буржуйки" ось вже більше півроку входять в ТОП-5 найбільш популярних товарів на Allbiz, а на ресурсі зареєстровано понад 20 млн товарів.

Климатичне обладнання та пристрої для обігріву

Пічки та котли

На наведених графіках видно, що стрімкий злет досить швидко змінився таким же стрімким спадом, проте вже не повернувся до показників І півріччя.

Безперебійне живлення і захист приладів

Віялові відключення електроенергії, про які влада попередила у вересні 2014 року, вивели джерела безперебійного живлення (ДБЖ), перетворювачі, генератори та інвертори в ТОП-30 найбільш популярних товарних груп на Allbiz.

У жовтні-листопаді ажіотаж потроху спав. Але в грудні знову посилився, оскільки знову прозвучали попередження про віялові відключення.

Лічильники

Тарифи на ЖКП поетапно підвищувалися протягом усього року. І практично кожне підвищення супроводжувалось спалахом інтересу до лічильників: у червні-липні, в листопаді-грудні. Оскільки, по-перше, для будинків і квартир, де вони встановлені, тарифи були трохи нижчі. По-друге, користувачі вирішили оптимізувати свої витрати і сплачувати лише за фактично спожиті обсяги.

Прилади для обліку

 
З початку року популярність лічильників зросла в 1,5-2 рази. Ймовірно, ця тенденція продовжиться і в 2015 році, оскільки тарифи на ЖКП будуть зростати.

Побоювання залишитися на зиму взагалі без опалення поки що не виправдалися - Україна увійшла у другу половину опалювального сезону з гарячими батареями. Отже, знизився ажіотаж на обладнання та прилади для автономного опалення.

Дещо інакше виглядає ситуація з віяловими відключеннями електроенергії: попит на джерела безперебійного живлення та генератори залишається досить високим, і в грудні перевищував середньорічні показники в 1,5-3 рази.

Популярність лічильників говорить про те, що українці серйозно стурбовані раціональним використанням ресурсів. І це - позитивний наслідок енергетичної кризи.

Читайте також: Суд повернув державі газові родовища, які привласнили собі поплічники Януковича

ДОВІДКА. Allbiz — міжнародний центр інтернет-торгівлі, що функціонує на 26 мовах, з 15-річним досвідом на ринку просування в сегментах B2B і В2С. На ресурсі представлена інформація про 20 млн товарів і послуг від 1,3 млн компаній з 90 країн. Географія відвідувачів охоплює весь світ. Кількість замовлень перевищує 10 тисяч в день. Офіси компанії розташовані в 13 країнах: Україні, Росії, Казахстані, Молдові, Узбекистані, Азербайджані, Грузії, Польщі, Румунії, Греції, Єгипті, Індії, Китаї.

Джерело: 24 Канал
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук