Цим займається один фахівець, а якщо компанія невелика або тільки починає свій бізнес-шлях, то займаються просуванням непрофільні фахівці або власники. Але як правильно налаштувати все самому і де шукати якісну інформацію? Для компаній споживчого сегмента ресурсів існує безліч. Компанії з сегменту В2В (бізнес для бізнесу) відчувають набагато більше складнощів. Адже методи, які успішно працюють в В2С, неефективні для бізнес-сегменту.

Новий проект B2B Academy покликаний стати єдиним майданчиком знань для компаній, що працюють у сегменті В2В. У рамках Академії запущена серія безкоштовних вебінарів – майстер-класи кращих експертів-практиків у СНД на найгарячіші теми для бізнесу: від побудови успішних стратегій до секретів продажів і маркетингу.

Перший вебінар на тему "З сауни в онлайн і назад" провів Дмитро Лисицький, генеральний директор міжнародного центру інтернет-торгівлі Allbiz. Дмитро IT-підприємець з 20-річним досвідом, керував великими холдингами з аутсорсингу, медіа та електронної комерції, а також запускав власні проекти.

Нижче наводимо тези вебінару:

1. Не можна доручати займатися просуванням в інтернеті і онлайн-продажами виконавцям. Керівнику компанії сьогодні просто необхідно освоювати і курирувати ці напрямки.

2. Будь-яке рішення щодо рекламних і промо-кампаній в інтернеті приймайте тільки на основі точних розрахунків. Перевага онлайну як каналу просування і полягає в тому, що тут все можна чітко проаналізувати.

3. Обов'язково потрібно розуміти, чи спрацювала ваша інтернет-активність і чи почала вона приносити вам дохід. Оцінюйте вашу кампанію з точки зору того, допомагає вона продавати чи ні.

4. Як зрозуміти, працює ваша онлайн-кампанія чи ні? Найголовніше – вартість залучення замовника повинна бути менше, ніж чистий дохід, який він приносить.

5. Вибирайте для просування не популярні інтернет-майданчики і методики, а інструменти, які відповідають специфіці вашого бізнесу. Ніколи не погоджуйтеся пробувати нові способи просування, попередньо не оцінюючи можливі результати.

6. Не бійтеся інвестувати в просування в інтернеті. Якщо ви вкладете, то зможете заробити більше. Але постійно пам'ятайте про ефективність рекламних витрат.

Дивіться запис вебінару і реєструйтеся на наступні заходи.