Траса м-15 або Одеса-Рені – магістраль міжнародного значення, адже вона з’єднує 5 портів і 9 районів Одещини. Також дорога є найкоротшим шляхом до Румунії. Проте траса в жахливому стані.

Жителі Одещини вже неодноразово пікетували Кабмін, щоб привернути увагу уряду до жахливого стану траси. Про ремонт дороги заговорив навіть Петро Порошенко і дав розпорядження очільнику Одещини контролювати ремонт траси особисто.

Ремонт дороги довжиною в 300 кілометрів коштує понад мільярд сто мільйонів гривень. Фінансування за новою схемою надходить з 4-х джерел: обласний бюджет, бюджет "Укравтодору", Державний фонд регіонального розвитку та надходження з Одеської митниці.

Для запобігання корупції, ремонт траси було розбито на 17 ділянок. Проводився тендер на ремонт кожної.

Проте коли йдеться про дорожні роботи, важливий не тільки факт ремонту, а й хто і як його робить. На трасі Одеса-Рені найбільший об'єм робіт і найбільшу кількість коштів отримав "Ростдорстрой". Фірму пов’язують із мером Одеси Геннадієм Трухановим.

Читайте також: Журналіст розповів про кримінальну діяльність Труханова

Номінальними бенефіціарами компанії є чинний депутат Одеської міської ради від партії "Доверяй делам" та бізнес-партнер Геннадія Труханова Юрій Шумахер, а також Євген Коновалов, Олександр Рацкевич та британський бізнесмен одеського походження Олександр Жуков.

Те, що компанія "Ростдорстрой" є фактичним монополістом на ринку дорожних робіт в Одесі та області, визнає й очільник Одещини.

Всі контракти по дорогах в місті Одеса йдуть в одну і ту ж групу. Яка, всім відомо, пов'язана з мером Одеси,
– розповів Міхеїл Саакашвілі.

Керівництво області крізь пальці дивиться на те, що знаковий проект реалізовуватиме фірма з неоднозначною репутацією. Міхеїл Саакашвілі не раз критикував "Ростдорстрой", а його стосунки з міським головою Одеси ніяк не назвеш дружніми. Проте очільник Одещини у цій ситуації в усьому звинувачує систему.

Траса Одеса-Рені – це об’єкт, навколо якого вже довго вирують пристрасті. Зараз головне, щоб жителі Одеської області отримали нормальну дорогу, а не стали жертвами політичних амбіцій.