Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Як шведський сімейний бізнес перетворився на відомий бренд екстра-класу

      З маленької сімейної справи шведська марка чоловічого одягу перетворилася на бренд зі світовим ім'ям. Його історія почалася ще в 1928 році, коли Енні та Девід Петтерссони заснували бізнес із виробництва елегантних чоловічих сорочок. Сьогодні Eton має бутики в Європі та Північній Америці.

      Тривалий період компанія працювала на внутрішньому ринку Швеції, проте з початком 1960 років почала виходити на ринок Великої Британії. Відтоді шведи закріпили за собою ім'я Eton. Компанію назвали на честь одного з найпрестижніших шведських коледжів, розташованого на території виробництва компанії.

      Читайте також: AllSaints – бренд одягу для справжніх лондонських денді

      Всесвітню популярність бренду принесли бавовняні сорочки, які не потрібно прасувати. Найвища якість вихідного матеріалу та особливий секрет у створенні тканини дозволяє виробу розгладжуватися просто на тілі його власника.

      Одяг компанії Eton не потрібно прасувати

      Створювати сорочки для справжніх джентльменів – одне з головних кредо Eton. У компанії люблять говорити: "Ми не працюємо з мінливою модою. Ми працюємо з якістю". Тож в основу своєї роботи Eton вкладає принципи якості та уваги до деталей.

      Читайте також: Schott NYC: від форми для льотчиків та моряків – до ікони чоловічого стилю

      Високоякісні тканини, які ексклюзивно виробляють для бренду в Італії і Франції. Використання передових технологій пошиття сорочок і унікальних процесів обробки – запорука успіху компанії і лояльності покупців по всьому світу. Нордичний стриманий характер скандинавів втілений і в стилістиці бренду. Саме таке бачення мужності є тут основним принципом.

      Сорочки компанії Eton

      У колекціях Eton представлено кілька лінійок чоловічого одягу. Бізнес-сорочки лінійки Red Ribbon – це головний сегмент бренду. Його вирізняють яскраві деталі. Вечірні сорочки Black Ribbon– класика, призначена для урочистих подій. Лінія Green Ribbon – це модні сорочки в стилі кежуал, на щодень. Лінія Diamond – розкішні моделі з високоякісної бавовняної пряжі, з вишитими вручну петлями і перламутровими ґудзиками.

      За понад 80 років компанія перетворилася з "бізнесу на двох" на всесвітньовідомий бренд, яким і сьогодні керує родина засновників.

      Читайте також: Polo Ralph Lauren – одяг для особливих

      Притаманна скандинавам стриманість та елегантність і досі залишаються головними козирями сорочок Eton. Від такого одягу важко відмовитися тим, кому близькі ці риси.

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук