Фактично "похована" на глибині приблизно 100 метрів під землею. Будівництво заморозили ще в 1996 році.

Перед поїздкою на станцію-привид журналістам провели інструктаж. Зі станції "Сирець", яка є кінцевою на "зеленій" гілці столичної підземки почалася незвична поїздка: без зупинки потяг пролетів повз дві освітлені платформи з людьми і зупинився на "Львівській брамі".

Вологе повітря, суцільні калюжі, голі заржавілі стіни та безперервні протяги — "Львівська брама" так і не побачила своїх пасажирів, потяги її проїжджають без зупинки. Потрапити у недобудоване підземелля самотужки практично неможливо.

Будівництво зупинилося, як завжди, через брак коштів. Центральний зал та платформи майже добудовані, а от тунель для ескалаторів так і не спорудили. Проектувальники не вирішили, де розташувати вихід з метро на поверхню.

За двадцять років "Львівська брама" обросла міфами, легендами, грибком та сталактитами. Чи ступлять коли-небудь на її платформу пасажири — поки невідомо. Завершення будівництва знаходиться на стадії переговорів з інвесторами.

Читайте також: Іспанський художник розфарбував вагони київського метро

Хоча станція розташована у вдалому місці і могла б розвантажити центр Києва від постійних заторів.