Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Яким має бути проблемний Керченський міст і що завадить його збудувати (Інфографіка)

17:41, 25 березня 2016 420099
Будівництво мосту
Будівництво мосту / Сторінка "Кримський міст" у Facebook

Сьогоднішнє будівництво у Керченській протоці допоміжного мосту, який має полегшити майбутнє будівництво, дехто сприймає за прокладання анонсованого шляхопроводу між Росією та окупованим Кримом.

Більше про проблемний міст та пов'язані з ним грандіозні плани дізналось видання "Новое время".

Росія бачить міст таким: 19 км в довжину, 35 м в висоту, дві залізничні смуги і чотири автомагістралі. Шляхопровід повинен пройти через острів Тузла і з'єднати анексований Крим з Таманським півостровом у Краснодарському краї РФ.

При цьому Москва розгорнула гучну піар-кампанію, а в мережу потрапляють аматорські ролики про жваві будівельні роботи у Керченській протоці.

Як з'ясувалося, поки що будують не історичний міст, а всього лише допоміжний: його прокладають, щоб полегшити початок будівництва повноцінного шляхопроводу. Хоча багато хто сприймає ці роботи як будівництво саме цього моста,
— пише видання.

На думку багатьох експертів, побудувати повноцінний міст у Керченській протоці взагалі неможливо.

Інженери, фахівці по мостовому будівництву, з якими розмовляло НВ, допускають таку можливість, але вважають, що проект приречений на провал у тому вигляді, в якому будівництво затіяла Росія.

Один з організаторів блокади Криму Ленур Іслямов пояснює, що основи мосту потрібно було б закопувати на глибину 150-200 метрів — лише тоді вони стоятимуть на ґрунті, а не на рухомому мулі. При цьому він додав, що таких довгих паль просто не існує.

Ще одніє проблемою називають лід в Азовському морі.

З боку Маріуполя, Бердянська та з Ростова-на-Дону крижані масиви прямують у бік Чорного моря, утворюючи великі нарости і нашарування. Крім цього там — сильні продувні вітру, що небезпечно для моста як для провисаючої конструкції,
— додав Іслямов.

"Аргументів проти будівництва мосту є навіть більше — на місці Керченської протоки сходяться дві великі тектонічні плити. Вони не статичні, тобто перебувають у постійному русі. Виходить, що ситуація в зоні будівництва змінюється буквально по днях: сьогодні під водою — гряда, завтра — вже рівний грунт", — пише "Новое время".

Читайте також: Міст до Криму побудувати неможливо, — Безсмертний

Водночас політолог Тарас Березовець, який походить з Криму, вважає, що навіть якщо міст побудують у будь-якому вигляді, наступною проблемою стане транспортний колапс.

"Те, що пообіцяв Путін — чотирисмуговий рух і трасу Керч-Сімферополь-Севастополь — технічно неможливо здійснити. На півострові такий гірський рельєф, що в багатьох місцях рух взагалі односмуговий, є, наприклад, обриви. Навіть якщо міст побудують, він уткнется, фактично, в тупик, це буде транспортний колапс. Весь транспорт упреться в цю трасу Керч-Сімферополь-Севастополь", — пояснив Березовець.

До слова, 18 березня, через два роки після анексії Криму Росією, Путіну доповіли, що автомобільний рух по новозбудованому Керченському мосту мають розпочати 12 грудня 2018 року.

Джерело: 24 Канал
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук