У 2017 році на "Чорну п’ятницю" американці витратили 7,9 мільярдів доларів лише при здійснені покупки онлайн. Сума покупок через інтернет на 17,9% перевершила їхні витрати в ці дні в минулому році, повідомляє "Українська правда" з посиланням на Reuters.
Читайте також: День без покупок: як футболка за ціною бургера може забрати життя людини
При цьому в агентстві очікують, що в "кіберпонеділок", який настає після "Чорної п'ятниці", американці витратять 6,6 мільярдів доларів, що зробить цей день найбільшим в історії розпродажів.
За даними маркетингової компанії Criteo, 40% покупок в "Чорну п'ятницю" були зроблені з мобільних телефонів, тоді як в минулому році частка мобільних пристроїв становила лише 29%.
За даними BuzzFeedNews, однією з топових покупок американців стали рушниці та пістолети.