Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Яку велику гру під назвою "громадський транспорт" задумала маршрутна мафія

      Громадський транспорт – це випробування не для слабодухих. Утім, справжні маршрутні перегони, відбуваються не на дорогах, а у владних кабінетах.

      Напіврозвалені маршрутки і чиновники-мільйонери – це закритий клуб для обраних.

      Читайте також: Перевантажені "автомонстри": кому власники фур, вагою як літак, проплачують "зелений коридор"

      Уряд подбав про пасажирів маршруток, аби їздили ми не в задушливих автобусах і з вітерцем, а у комфортних маршрутних таксі з кондиціонерами. Фантастика? ні! Реальний документ – нові покращені правила проведення конкурсу на маршрутні пасажирські перевезення. Серед нововведень Кабміну обов’язкове оновлення автобусів , прозорі конкурси та чесна конкуренція.


      Серед нововведень Кабміну обов’язкове оновлення автобусів

      Змінитися усе мало б ще із березня! Так, реалії сумні. Маршрутки, які щоранку довозять пасажирів з передмістя до столиці на роботу, як і раніше нагадують консервні банки, а самі ж перевізники не надто переймаються комфортом пасажирів. Головна мета – заробити швидко і багато.

      Ці солодкі обіцянки з вуст чиновників і тих же перевізників звучать, як мінімум, смішно. Можу запевнити, що на своїх "мерседесах" і БМВ, які, до речі, й куплені завдяки цьому бізнесу, вони не переймаються, як пересувається у громадському транспорті робочий клас,
      – сказала Тетяна Мартинюк.

      Моторошні кадри з місця аварії у Кривому Розі вразили країну. ДТП забрала життя 11-ти пасажирів маршрутки. Пізніше слідчі встановили, що заявлена перевізником у документах кількість сидячих місць не відповідала дійсності. А звідси, і те, що жертв могло бути значно менше. Правоохоронці забили на сполох і екстрено взялися проводити повсюди операцію під кодовою назвою "Перевізник".

      У нас зроблена система перевізників така, що якщо він не виїде, то він залишиться без грошей й нікого не цікавить. Люди приходять, вони заробляють кошти, і вони не дуже серйозно відносяться до таких питань,
      – зазначив лейтенант поліції міста Бровари Сергій Барабаш.

      Але огляд поліції відверто нагадує "показуху для камер": перевіряють зовнішній технічний стан і запитують водійські права.

      Свіженька постанова Кабміну – це звісно добре, та й нові правила обрання перевізників для пасажирів виглядають більш, ніж привабливо. От тільки ті 120 маршрутів, які встигли розіграти за минулий рік – під цю постанову не підпали.

      Читайте також: Через які корупційні схеми зникають гроші на ремонт доріг

      Тепер правди не добитися. Власник автопарку, який 15 років працював на одному з приміських маршрутів від Києва до Боярки, цьогоріч опинився в прольоті – на останньому конкурсі заледве набрав 34 бали, а у конкурента, що переміг – виявилося 38.

      Конкурс відбувається дуже цікаво. Але чомусь на конкурсі останнім часом взагалі конкурсний комітет не рахує бали. Приходять бали вже нараховані,
      – розповів представник ПП "Автогрупа" Олексій Ширган.

      Щоб детальніше розібратись у ситуації, експерти звернулись безпосередньо до Юрія Чередніченка з проханням отримати аудіозапис конкурсного засідання. Адже це єдине офіційне документування всього процесу. Тим часом в управлінні почались відбуватись містичні речі. Інформація, яка за законом мала б бути публічною і доступною, раптом стала надзвичайно секретною.


      Юрій Чередніченко

      Натомість, експерти виявили цікаву закономірність. По більшості маршрутів – у конкурсного комітету один фаворит – компанія зятя Чеботаря "А.Т.Н". Ця назва гучно звучала у ЗМІ три роки тому. Після скандалу одіозного заступника звільнили.

      Як нам сказали, перевагу даному перевізнику надали тільки тому, що він дуже покращить графік. Але журналісти з’ясували, що автобуси цієї компанії в жахливому стані. Там зовсім не ті, які були заявлені в конкурсі. Цю ситуацію мали б відстежувати та контролювати фахівці з державного органу "Укртрансбезпека". Але і тут вмивають руки – всі порушення – відповідальність замовника.

      Як не прикро так трапляється, коли беруть зразкові автобуси і з цими автобусами просто ходять по конкурсам, заявляють, отримують об’єкти, а реально здійснюють перевезення іншими з набагато меншою якістю або комфортністю, автобусами з метою отримання додаткового прибутку,
      – зазначив в.о. керівника ДП "Укртрансбезпека" В’ячеслав Тітківський.

      Адже схема працює дуже просто: перевізник купляє кілька новеньких автобусів, з ними ж подає заявку на різні маршрути. На кожному з них отримує перемогу, а потім ці маршрути обслуговує зовсім іншим, орендованим у інших компаній, транспортом. Де юре – змінився перевізник. Де факто – транспорт залишився той же.

      СБУ розпочала кримінальне провадження за фактом розкрадання держкоштів в "Украерорусі". Як результат, наказ тодішнього міністра інфраструктури Максима Бурбака про усунення Юрія Чередниченка від виконання службових обов'язків. Але жодних обвинувачень йому так і не висунули. Службовець спокійно пішов на пенсію, а ж тут раптом очолив ціле управління інфраструктури Київської ОДА.

      Читайте також: Хто і як опиняється на козирних місцях в непростому ланцюжку бюджетного дерибану

      Декларація чиновника вражає не менше. Окрім цього палацу, на двох з дружиною ще мають квартиру в Києві, 2 земельні ділянки в передмісті, 2 в Закарпатті, а ще квартиру і будиночок у Росії. У родини 4 автівки бізнес-класу, мільйон гривень на рахунках банків та понад 60 тисяч доларів готівки.

      З приводу державної зради ми надіслали запит у СБУ. Вони нам не підтвердили цю інформацію, але і не спростували. Утім, повідомили, що вже 4-ий рік триває розслідування з приводу розтрати державних коштів ДП "Украерорух", але до цього часу Чередніченку, який за це і був звільнений про підозру так і не повідомили.

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук