Тут оцінюється не голос чи пісня, а картинка, і організатори вкладають 80% коштів у те, аби картинка в телевізорі була поза конкуренцією і карколомна, пише у своєму блозі "Бізнес на Євробаченні: чому і як на музичному конкурсі заробляють" український письменник та економіст Володимир Співаковський.

Блогер пояснює, як на Євробаченні заробляють.

Основні доходи вони отримують від квитків – 10%, від внесків учасників – 20%, від продажу телевізійних прав – 30%, а решта – від тоталізатора і телефонних дзвінків,
– коментує Співаковський.

Остання обставина, на його думку, і пояснює, чому інколи перемагають "дивні" і нелогічні представники.

Читайте також: Навколо Євробачення-2017 розгорівся новий скандал: тепер через квитки