Про це в Facebook написав журналіст програми "Гроші" Олександр Дубинський.

"З приходом нового менеджменту в банку була поставлена задача економити. Почати вирішили з премій, які внутрішнім наказом тут же і скасували (у більшості співробітників це 30% від зарплати). Але тут виявилося, що ВІП-кол-центр отримує 90% премії, сума якої залежить від якості обслуговування дзвінків. Після наказу про скасування, всі співробітники ВІП-кол-центру в один момент повішали слухавки і перестали працювати. Після чого всі дзвінки переключили на кол-центр для "простих смертних". І тут же народили "позитивну новину" про рекордну кількість дзвінків", – написав журналіст.

Читайте також: Українців застерігають від нових "розводів" з картками "Приватбанку"

Він також додав, що джерела розповіли йому про прийдешнє звільнення 30% співробітників банку.

Мої джерела кажуть про 30% звільнення – з пропорційним збільшенням навантаження на інших співробітників,
– уточнив Дубинський.