"Метою прийняття зазначених законопроектів є необхідність усунення положень законодавства, що не відповідають зобов'язанням України як члена СОТ... Проектами передбачається перш за все усунення дискримінації між суб'єктами господарювання, що виробляють транспортні засоби, щодо прийняття на себе зобов'язань забезпечити утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів, а також про звільнення від сплати податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів", - повідомив радник президента Андрій Гончарук у відповідь на запит.

Він додав, що європейські партнери України відзначають проблемні питання, пов'язані з введенням утилізаційного податку, і хочуть уникнути дискримінації до транспортних засобів, які експортуються з ЄС в Україну. Утилізацію автомобілів він назвав прибутковим бізнесом.

Читайте також: Утилізаційний збір: новий вигідний бізнес для влади?

"Досвід більшості країн-членів ЄС доводить, що діяльність, пов'язана з утилізацією, є прибутковим бізнесом і не вимагає заходів з боку уряду для його розвитку", - зазначив радник президента.

За словами Гончарука, Україна є послідовною у питаннях забезпечення недискримінаційного характеру торгівлі, а також дотриманні відповідних положень в угодах про вільну торгівлю.

До слова, ДАІ доручили стежити за виконанням Закону про утилізаційний збір. Працівники Державтоінспекції вестимуть реєстр довідок про сплату податку.