Архів
Курси валют
Погода
21°C
27°C 17°C
  • середа
    25°C 19°C
  • четвер
    27°C 17°C
  • п'ятниця
    28°C 17°C
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

За рік після закладення капсули будівництво траси Львів - Краковець так і не почалось

697 Читать новость на русском

Під час минулорічної церемонії польський віце-прем’єр побажав українцям почавши амбітну будову, швидко її закінчити.

“Я хочу побажати, щоби цей проект вдалось швидко і ефективно реалізувати, щоби збільшити комунікаційні можливості між нашими країнами та народами”, - каже віце-прем’єр-міністр Республіки Польща Вальдемар Павляк.

Не вдалося. На полі, де активно працювала будівельна техніка, через рік - і далі росте трава.

“А ту нічого не робили. Ту було таке якби ходили міряли. Я не знаю. І на тім кінець”, - каже місцевий мешканець Володимир.

Нова швидкісна траса довжиною у понад 84 кілометри сполучатиме трасу Львів із державним кордоном України. Дорога оминатиме населені пункти. Завдяки цьому - відстань до кордону зменшиться на 10 відсотків, середня швидкість транспорту зросте у 2,5 рази, натомість зменшаться викиди в атмосферу та кількість аварій.

Український відрізок дороги має стати частиною третього панєвропейського транспортного коридору, що починається у Дрездені та через Вроцлав, Катовіце і Львів прямує до Києва, а надалі має сполучати Європу з Китаєм та узбережжям Тихого океану.

Напевне, найбільше на нову трасу чекають у селах, через які проходить теперішня. Відколи сільські вулиці перетворились на автобан - жити тут стало небезпечно.

“Тут бабця переходила 5 років тому назад. Якраз смеркалося. На смерть забили. Та тут обганяють, вилітають, тут діти бігають до школи. Школа там є. Село поділене трасою. Якби село було з одного, то півбіди. А то на дві сторони село поділене”, - каже мешканець с.Страдч Андрій.

В обласній службі автодоріг пояснили - цього року всі зусилля і фінанси кинули, на ремонт трас, що ведуть до державного кордону. Проект нового будівництва, затверджений ще на початку 2000-х років, зараз модернізують.

“Проект, який був розроблений підлягає коригуванню, у зв’язку зі змінами державних будівельних норм, відповідно, змінилися за час затвердження проектної документації ціни на основні будівельно-дорожні матеріали. Воно все в роботі”, - каже керівник відділу обласної Служби автомобільних доріг Юрій Добосевич.

Коли робота перейде з кабінетів у поле - вирішуватимуть у Києві. Принаймні, Львівська область розраховує наступного року отримати на цей проект перший транш із державного бюджету.

Джерело: 24 Канал
powered by lun.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі
Більше новин
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук