"Люди, які будуть жити на Андріївському, самі регулюватимуть проїзд по вулиці. Наприклад, вони зможуть зробити проїзд вночі платним. Це ще не затверджено, але вже обговорювалося. Також планували поставити шлагбаум не в центрі вулиці, а нагорі та внизу спуску і контролювати проїзд. І в якісь дні, коли немає великої кількості пішоходів, жителі зможуть дозволяти проїзд автомобілів, але знову ж робити його платним. Я вважаю, що повністю проїжджим Андріївський бути не повинен - ​​він загубиться ", - заявив архітектор.

Києвознавець Михайло Кальницький переконаний, що заборона на проїзд автомобілів по Андріївському спуску автоматично захищатиме вулицю від будівництва бізнес-центрів і великих готелів.

"Зрозуміло, в такому випадку, ніякого бізнес-використання та готельного використання Андріївського узвозу без транспортного сполучення бути не може. Але все одно, неподалік будуть потрібні паркінги, щоб людям було звідки ходити пішки на спуск", - додав він.

До слова, раніше повідомлялося, що до літа компанія Ахметова демонтує будівлі фабрики "Юність" на Андріївському узвозі.