Архів
Курси валют
Погода
15°C
21°C 10°C
  • понеділок
    24°C 10°C
  • вівторок
    25°C 14°C
  • середа
    26°C 15°C
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Журналісти назвали ринкові причини атак на Львівську тютюнову фабрику

Львівська тютюнова фабрика
Львівська тютюнова фабрика

Причин для інформаційної атаки на "Львівську тютюнову фабрику" кілька: збільшення частки ринку "ЛТФ", плани компанії вийти на IPO і відмова підприємства працювати через тютюнового монополіста "Тедіс Україна", також львів'яни виступають за підвищення адвалорної складової акцизного податку на сигарети.

Транснаціональні компанії об'єдналися проти єдиного українського виробника тютюнових виробів, – вважають журналісти видання "Деньги".

Читайте також: АМКУ порушив справу проти "Тедіс Україна" за ознаками узгоджених дій з табачниками

Ще недавно, в 2013 році фабрики чотирьох транснаціональних компаній ("Філіп Морріс Україна", "Джей Ті Інтернешнл Україна", "В.А.Т.-Прилуки" та "Імперіал Тобакко Продакшн Україна") контролювали 95-97% всього внутрішнього тютюнового ринку. Чотири великих постачальники працювали з роздрібом через одного дистриб'ютора – компанію "Тедіс Україна" (тоді – "Мегаполіс Україна").

Частка "Львівської тютюнової фабрики" ("ЛТФ"), що стала об'єктом інформаційної атаки, за два останні роки зросла до 9% (згідно з дослідженням компанії, Nielsen). Тобто майже десята частина внутрішнього українського тютюнового ринку вийшла з-під контролю західних корпорацій. Більш того, в компанії заявляють про намір в 2018-2019 року наростити частку до 15%, саме з цим і намагаються боротися тютюнові корпорації.

Зараз "ЛТФ" вже обслуговується в Офісі великих платників податків ДФС (в минулому році компанія була 57-ю в рейтингу), що суттєво змінює ставлення до неї в органах влади.

Також, львів'яни послідовно відмовляються йти в руслі лобістських зусиль "Філіп Морріс Україна", "Джей Ті Інтернешнл Україна", "В.А.Т.-Прилуки" та "Імперіал Тобакко Продакшн Україна" в питанні регулювання ставок акцизного податку. "Львівська тютюнова фабрика", на відміну від міжнародних виробників і антитютюнових активістів, виступає за підвищення адвалорної складової акцизного податку на сигарети.

Адвалорна ставка регулює цінову доступність сигарет (чим дорожче і вище класом бренд, тим вище і ціна на нього). Але сьогоднішній розмір адвалору в 12% призвів до того, що в ціні таких дорогих брендів як Marlboro, Camel, Davidoff і подібних, складова цього податку мізерна. Нескладно помітити, що така ситуація більш ніж влаштовує саме "велику четвірку" транснаціональних виробників преміальних брендів і вкрай невигідна єдиному українському виробникові сигарет – Львівській тютюновій фабриці. Тому, зусилля західний компаній в останні роки були спрямовані на утримання цієї ставки на низькому рівні – 12% (при середньому європейському показнику 27,7%). "ЛТФ" наполегливо пропонує збільшити адвалорний компонент до 20%, що, зрозуміло, не влаштовує транснаціональні корпорації. Це могло б уже в цьому році принести до державного бюджету додаткові 7 млрд. грн, – вважають у Львові.

Відомо також, що Львівська фабрика єдина, хто не працює з "Тедіс Україна" і веде незалежну цінову політику. Фактично Асоціація "Укртютюн", що об'єднує українські фабрики західних корпорацій і "Тедіс" втрачає можливість "вручну" керувати підвищенням і зниженням цін на сигарети. Коли мова йде про втрату контролю над 10-15% продажів, проблемою знехтувати вже не можна саме тому великі компанії почали атаку на невелике вітчизняне підприємство, – вважають журналісти видання "Деньги.

Джерело: 24 Канал
powered by lun.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

Вибір редакції

Коментарі
Більше новин
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук