Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Журналісти прокоментували гострі звинувачення відомого бізнесмена щодо перевірки його бізнесу

      456 Читать новость на русском
      Журналісти прокоментували звинувачення Кропачова
      Журналісти прокоментували звинувачення Кропачова / bihus.info

      Бізнесмен Віталій Кропачов звинуватив програму “Наші гроші з Денисом Бігусом” в обшуках, які Національне антикорупційне бюро провело в офісах та будинку бізнесмена.

      Звинувачення і обіцянка судитись містяться у заяві від імені компанії Кропачова “Укрдонінвест”, яку опублікували низка видань.

      "Представники спецслужб, порушуючи законодавство і розкриваючи таємницю слідства, злили журналісту інформацію про ІР-адресу компанії "Тріалтрейд", яка брала участь в тендері системи ProZorro. Оскільки дані ІР-адреси пов'язані зі столичним бізнес-центром за адресою вулиця Богдана Хмельницького, 26, журналісти програми "Наші гроші" заявили, що теперішній власник бізнес-центру Віталій Кропачов... є власником даної компанії. В результаті, базуючись на інформації журналістів, у всьому бізнес-центрі та за домашніми адресами Кропачова детективи НАБУ провели обшуки", – заявили в "Укрдонінвесті".

      Читайте також: Таємна відпустка Порошенка: відомий видавець відреагував на гостру критику щодо журналістів

      Компанія переконана, що журналісти поширили недостовірну інформацію щодо "Тріалтрейд" та її зв’язок із бізнесменом, вимагають спростування.

      Натомість автор і ведучий програми Денис Бігус зазначив: “Фальстарт, Віталій Валерійович”. Програма “Наші гроші”, яка вийшла в ефір 15 січня не містила жодної згадки про компанію "Тріалтрейд” взагалі, і, логічно, про її зв’язок із офісом Віталія Кропачова.

      Програма була присвячена іншій оборудці, а саме вугільним пластам, кількох держшахт. У 2012 році ці пласти отримало оточення Віктора Януковича. Після Революції замість повернення у держвласність потрапили до компаній, які шахтарі пов'язують із Віталієм Кропачовим. “Тріалтрейду”, до речі, серед них знов таки немає.

      Читайте також: Проти журналіста "1+1" СБУ відкрила кримінальну справу

      У зв’язку з цим колектив програми з нетерпінням очікує, коли отримає будь-яку офіційну інформацію щодо позову (станом на момент публікації вона відсутня, існує лише публікація у ЗМІ).

      Після виходу сюжету, слідчі дійсно обшукали офіс Кропачова, але в рамках іншої кримінальної справи: НАБУ підозрює посадовців ДП “Селидіввугілля” у зловживаннях при закупівлях у компаній, які пов’язує із Кропачовим.

      З одного боку завжди приємно чути, що наше розслідування активізувало увагу НАБУ до когось з наших героїв. Особливо, коли він сам про це говорить. Однак у даному випадку складається враження, що пан Кропачов просто намагається дискредитувати дії НАБУ, приписавши їм якісь витоки інформації, хоча у нас взагалі була інша тема,
      – повідомив ведучий програми.

      "Водночас хочу висловити подяку пану Кропачову: надана ним у цій заяві та кількох інтерв’ю змістовна інформація (в тому числі, і стосовно IP-адрес) нас надзвичайно зацікавила. Ми дослідили цю тему і вже в найближчому ефірі компанія “Тріалтрейд” дійсно з’явиться", – підсумував Бігус.

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук