Майбутній геній народився у сім'ї українських учителів, які емігрували до Канади. Маючи в кишені диплом магістра філософії, він, здавалось, одразу відчув своє справжнє покликання — режисура.

Вже перша серйозна робота – стрічка "Всесвіт", де за допомогою макетів та простої анімації показали позаземні панорами ще за 2 роки до того, як перша людина побувала у космосі.

Документальний фільм був номінований на "Оскар", а режисер Стенлі Кубрик намагався заманити українця до зйомок легендарного фільму "2001 рік: космічна Одіссея".

Кройтор відмовився, бо саме тоді був цілковито поглинутий розробкою ІМАХ. Ця технологія, що з'явилась в Україні у 2008 році, була представлена нашим земляком ще в далекому 1967 році.

Відбулось це на Міжнародній виставці у Монреалі. Команда побудувала спеціальний кінозал, у якому на 5 екранах відтворювали зображення п'ятьма проекторами. І спеціально для нього Кройтор, за новими технологіями, відзняв фільм Лабіринт. ІМАХ став справжньою сенсацією, а приголомшені японці запропонували Кройтору відзняти і для них фільм Tiger Child та побудувати подібний кінотеатр.

Читайте також: Українець, який зробив переворот в авіаіндустрії

Разом із Кером, Фергюсоном та Шоу, Кройтор засновує компанію "Малтіскрін", яка береться вдосконалювати технологію ІМАХ. Переломним стало використання 70-міліметрової плівки. Вона була вдвічі більша, ніж та, яку використовували інші режисери, а тому мала значно кращу роздільну здатність.

Це дозволило розмістити глядачів значно ближче до екрана. Екран теж був особливим: заокруглений, заввишки щонайменше 22 м та заввишки 16 – так щоб очі не бачили простору поза екраном. ІМАХ створював нову реальність, але й збільшував витрати на фільм. Півгодини відео, відзняті камерами ІМАХ коштують від 2 – до 4 мільйонів доларів, тому режисери знімають ними тільки головні сцени.

Велика вартість стримувала розвиток ІМАХ. Існувало надто мало стрічок, знятих за цією технологією, а тому було й мало кінотеатрів. Четвірка придумала просте рішення: вони брали відзняту кіноплівку, сканували, а потім, обробивши кожен кадр на комп'ютері, збільшували чіткість і різкість зображення.

Кінорежисери кинулися переробляти свої старі творіння і закликали глядачів подивитися по-новому на їхні роботи. А корпорація ІМАХ розпочала світову експансію.