Про це ідеться у повідомленні прес-служби ДПСУ.

"Таким положенням доповнений Податковий кодекс, який передбачає, що з платниками податків, які подають звітність в електронній формі, листування з органами державної податкової служби може здійснюватися засобами електронного зв'язку в електронній формі із дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису", - поінформували у прес-службі.

При цьому, згідно із повідомленням, якщо платник податків отримав документ в електронній формі, але бажає його мати і в паперовому вигляді, то, на вимогу платника податків, податковий орган зобов'язаний надати цей же документ у паперовому вигляді протягом трьох робочих днів із моменту надходження відповідної вимоги.

Закон також встановлює, що достатнім підтвердженням автентичності документа податкової звітності є наявність оригіналу підпису уповноваженої особи на документі в паперовій формі або наявність електронного цифрового підпису платника податків.