Андрій і Тетяна Орлик

Засновники книжкового стартапу Book Box

Таня Орлик – співзасновниця Book Box, сервісу щоденної доставки книг і журналів в офіси. Це – своєрідна корпоративна бібліотека з регулярним оновленням та підбором літератури, орієнтована на смаки конкретного працівника.

Їй не було ще й 20, коли вона разом зі старшими братом відкрила власну справу. Пристрасні книголюби, вони перетворили хобі на бізнес, ще й із суспільно корисною місією – розвивати в інших любов до читання та самовдосконалення.

Історія Book Box

А почалося все з того, що Тані та її братові Андрію якось не вдалося дочитати до кінця п’ять книг поспіль, бо ті їм не сподобалися. Тож вони зацікавилися питанням: як люди підбирають собі чтиво до душі.

Book Box історія стартапу

З цієї думки народився невеликий стартап – один із перших в Україні сервісів “книжкових коробок". Для його запуску вклалися в бюджет у 1000 доларів – достатньо було закупити книги та створити сайт для замовлень, плюс витратні матеріали.

Клієнти за певну плату отримували коробку з трьома книгами. Що саме в коробці – до кінця залишалося таємницею навіть для самих адресатів. Пакуючи книги, підприємці-книголюби керувалися власними вподобаннями, брали до уваги захоплення читачів та думки експертів.

Андрій та Тетяна Орлики

Приємним доповненням до кожного боксу були різні дрібнички: закладки, блокноти чи інша канцелярія. Вже через кілька місяців "коробковий бізнес" почав приносити прибуток.

Утім, для Тані і її команди цього було замало, важливо було отримувати зворотний зв’язок від читачів. Бокси зазвичай ішли на подарунки, і невідомо, чи взагалі їхні книги хто-небудь читав.

Book Box Андрій Орлик

Підкоригувати бізнес-модель вирішили після участі у стартап-акселераторі MassСhallenge у швейцарській Лозанні. До речі, щоб пробитися туди серед сотень претендентів, українська команда примудрилася обійти обов’язковий реєстраційний внесок у 100 євро, а свою ідею представляла через скайп.

Творці Book Box наголошують: у їхню "бібліотеку" не потрібно їздити, щоб брати чи повертати книжки. Кожен працівник компанії-клієнта має змогу обрати з асортименту на сайті дві книги щомісяця, а кур’єр доставить їх просто в офіс.

Book Box

Працівники їх читають, повертають, і отримують нові. Оплачує все фірма, яка дбає про культурне дозвілля і розвиток своїх працівників. Як свідчить досвід Book Box, таких прогресивних компаній доволі багато.

Можливо, саме завдяки їм і таким, як вони, книголюбам, стелаж із хорошим чтивом стане колись таким ж обов’язковим атрибутом в офісах, як кава та чай на спільній кухні.

ПОДІЛИСЯ ІСТОРІЄЮ СВОГО УСПІШНОГО БІЗНЕСУ, НЕХАЙ ПРО ТЕБЕ ДІЗНАЄТЬСЯ ВСЯ КРАЇНА!
попередня історія наступна історія

ФОРМА РЕЄСТРАЦІЇ

Проект «Світ можливостей» проводиться у період з 01 липня 2019 року по 31 грудня 2019 року. Особа, що бажає стати Учасником Проекту повинна в період проведення Проекту заповнити Форму реєстрації та описати історію власного бізнесу.

Організатором буде на власний розсуд відібрані найкращі історії Учасників та створено сюжет із подальшим його висвітленням на телеканалі «24», радіо «Люкс ФМ» та публікацією на сайті https://24tv.ua/svitmozhlyvostey/. Організатор залишає за собою право відмовити у створенні сюжету та/чи його публікації на кожному етапі Проекту без жодної компенсації Учаснику. Усі права інтелектуальної власності на створений сюжет (аудіовізуальний твір) залишаються за Організатором.

Надаючи інформацію, що зазначена у Формі реєстрації, Особа тим самим надає згоду на обробку персональних даних в межах чинного законодавства України з метою використання Організатором та/або іншими уповноваженими Організатором Проекту особами, на період Проекту.

Надсилаючи Форму реєстрації та беручи участь в Проекті, Особа тим самим підтверджує свою згоду на безкоштовне використання наданої нею інформації про себе Організатором, з маркетинговою та/чи будь-якою іншою метою, що не порушують чинне законодавство України (в т.ч. шляхом передачі третім особам) та обсягу наданої згоди, зокрема, на безоплатне використання його імені, прізвища, зображення Учасника, інтерв’ю або інших матеріалів про нього з рекламною/маркетинговою метою, але не обмежуючись, право публікації (в т.ч. його імені і зображення) в засобах масової інформації, будь-яких друкованих, аудіо- та відеоматеріалах, інтерв’ю зі ЗМІ, без будь-яких обмежень за територією, часом та способом використання, і таке використання жодним чином не відшкодовуватиметься Організатором та/або будь-якою третьою особою. Надання такої згоди розглядається у розумінні ст. 296, 307, 308 Цивільного Кодексу України та Закону України «Про захист персональних даних».

надайте згоду на обробку ваших персональних даних
Дякуємо за реєстрацію!