Тарас Фітьо та Михайло Бойко

Історія двох студентів, які вирішили робити горіхову пасту й тепер експортують її у Європу

Михайло Бойко та Тарас Фітьо довели, що сотня доларів, витрачених на старті, і звичайний кухонний комбайн – це скромні інвестицій, яких достатньо, щоб налагодити власне нішеве виробництво та заполонити своєю продукцією – арахісовою пастою "Том" – український ринок, і не тільки.

Тут головне лише – свіжа ідея та тверда воля довести її до пуття. У цих двох друзів-підприємців було і одне, й інше.

Арахісова паста "Том": історія продукту

Михайло Бойко та Тарас Фітьо стали одними з найбільших виробників арахісової пасти в Україні. Невинне студентське захоплення хлопці перетворили на прибутковий бізнес із мільйонним оборотом.

Михайло Бойко і Тарас Фітьо - Видатні Українці - МХП - Світ Можливостей

 

Обидва вчилися на політології у Львівському університеті. На другому курсі поїхали за студентською програмою у США. Там їм і засмакувала арахісова паста – звичний ранковий раціон американців.

Повернувшись додому, Михайло з Тарасом спробували виготовити цей нехитрий продукт самотужки, в домашніх умовах. За виробничий цех слугувала батьківська кухня.

Виробництво арахісової пасти, Бойко і Фітьо -

 

Спершу купили кухонний комбайн, потім посмажили в духовці арахіс та перемололи його на пасту. В результаті накрутили кількасот баночок, які згодом розійшлися "на ура" на різдвяному ярмарку.

Розвивати бізнес-успіх одразу хлопці не стали – зосередилися на навчанні. Лише після закінчення університету знову повернулися до своєї ідеї, на цей раз всерйоз і надовго. Вони ґрунтовніше вивчали ринок, у деталях опанували технологію, переглядали тематичні відео на YouTube, рівняючись на світових лідерів. Підприємці-початківці ставили за мету не просто налагодити прибутковий бізнес, вони прагнули бути першими в Україні.

Арахісова паста Том - Михайло Бойко та Тарас Фітьо - Світ Можливостей

 

Щомісяця підприємство відвантажує півсотні тонн цього поживного і корисного продукту. Що цікаво, задовольняючи смаки не лише українських ласунів, а й регулярно нарощуючи поставки за кордон.

Хлопці визнають, що робити бізнес в Україні – важко, але своїм прикладом доводять, що можливо. На виробництві вони використовують європейське обладнання, арахіс завозять із далеких Китаю, Аргентини, Індії. Однак на кінцевому продукті стоїть промовисте маркування: "Вироблено в Україні".

ПОДІЛИСЯ ІСТОРІЄЮ СВОГО УСПІШНОГО БІЗНЕСУ, НЕХАЙ ПРО ТЕБЕ ДІЗНАЄТЬСЯ ВСЯ КРАЇНА!
попередня історія наступна історія

ФОРМА РЕЄСТРАЦІЇ

Проект «Світ можливостей» проводиться у період з 01 липня 2019 року по 31 грудня 2019 року. Особа, що бажає стати Учасником Проекту повинна в період проведення Проекту заповнити Форму реєстрації та описати історію власного бізнесу.

Організатором буде на власний розсуд відібрані найкращі історії Учасників та створено сюжет із подальшим його висвітленням на телеканалі «24», радіо «Люкс ФМ» та публікацією на сайті https://24tv.ua/svitmozhlyvostey/. Організатор залишає за собою право відмовити у створенні сюжету та/чи його публікації на кожному етапі Проекту без жодної компенсації Учаснику. Усі права інтелектуальної власності на створений сюжет (аудіовізуальний твір) залишаються за Організатором.

Надаючи інформацію, що зазначена у Формі реєстрації, Особа тим самим надає згоду на обробку персональних даних в межах чинного законодавства України з метою використання Організатором та/або іншими уповноваженими Організатором Проекту особами, на період Проекту.

Надсилаючи Форму реєстрації та беручи участь в Проекті, Особа тим самим підтверджує свою згоду на безкоштовне використання наданої нею інформації про себе Організатором, з маркетинговою та/чи будь-якою іншою метою, що не порушують чинне законодавство України (в т.ч. шляхом передачі третім особам) та обсягу наданої згоди, зокрема, на безоплатне використання його імені, прізвища, зображення Учасника, інтерв’ю або інших матеріалів про нього з рекламною/маркетинговою метою, але не обмежуючись, право публікації (в т.ч. його імені і зображення) в засобах масової інформації, будь-яких друкованих, аудіо- та відеоматеріалах, інтерв’ю зі ЗМІ, без будь-яких обмежень за територією, часом та способом використання, і таке використання жодним чином не відшкодовуватиметься Організатором та/або будь-якою третьою особою. Надання такої згоди розглядається у розумінні ст. 296, 307, 308 Цивільного Кодексу України та Закону України «Про захист персональних даних».

надайте згоду на обробку ваших персональних даних
Дякуємо за реєстрацію!