Це також Японія, яку ми втратачаємо
Країна сонця, яке сходить і все, що ми там любили...
Про землетруси, цунамі і інші вибухи – ви можете прочитати на нашому сайті в інших розділах. Зараз ми просто хочемо розказати про ті речі, явища і людей, які ми так любили і які тісно були зв’язані з Джепен.
Ніго
Ніго – не популярний в Україні і в колонках світської хроніки. У нас його не зустрінеш, але цей персонаж на Заході десь між Ральфом Лоуреном і Денисом Сімачьовим,а слово трендсетер, яке застосовують на адресу Ніго – це не пусті слова.
Дизайнер і модельєр – його бренди стали іконами стилю streetwear, а підробки на марку Bape бабці продають вже навіть у нас. Яскраві речі, які носять усі: від Джей-Зі до Барака Обами – це і є серцем марки з мавпочкою, яка багатьоп асоціювалась з острівною країною.
Але Ніго на цьому не зупинився: спільний бренд з Фарреллом Вільямсом, який отримав назву Billionaire Boys Club і серія Mr.Bape, яку можна одягнути навіть на співбесіду.
Сам Ніго – ще й артист: альбом його гурту Teriyaki Boyz в свій час знайшов своїх слухачів.
Ніго і Японія – це слова синоніми і невідомо, чи тепер цей яскравий персонаж і далі зможе надихатись культурою рідної країни і тішити нас своїми проектами. А Ніго без Японії – це вже не Ніго.
Японські відеоігри
Ще в часи, коли нам не дозволяли грати в "Денді" (кінескоп в телевізорі сідає!) ми вже познайомились з японськими відеоіграми і навіть змогли розібратись в сюжетах багатьох із них, читаючи по ієрогліфах.
Японія – для усіх геймерів світу залишиться країною передових комп’ютерних ігор і найкреативніших ідей.
Країна сонця - грає сама і навчила грати увесь світ: достатньо лише подивитись цей ролик про гру, яку компанія Sega поставила прямо… у туалеті.
Ми не віримо у Game Over і впевнено тиснемо кнопку Контініо.
Evisu
Джинси Evisu – вже встигли охрестити "японськими Левісами", але ця марка, на наш погляд, набагато креативніша, аніж американська класика.
Евізу – це марка деніму з логотипами у вигляді карикатурних пташок і цей бренд уже більше, аніж культ у всьому світі.
Чіткий контроль виробництва, креативні колекції і японська якість… і, як результат, ці джинси стали частиною сучасної масс-культури, а бог грошей і успіху (який прикрашає етикетки виробів від Евісу) усміхається вже навіть з журналу "Сад і город". Що буде далі з цим брендом – невідомо…
А такі програми про звірів – могли знімати лише Японці і дуже шкода, що тепер замість усміхнених собак ми спостерігаємо розвалені міста.
Але ми віримо, що ця собака ще посміхнеться у камеру!