Блокпост по блокаді вантажів з окупованого Донбасу треба ставити під Адміністрацією Президента, – військовий експерт
Держава повинна зайняти чітку позицію в питанні торгівлі з окупованими територіями. Адже в іншому випадку виникають питання – що за вантажі постійно курсують на і з тимчасово окупованих територій Донецької та Луганської областей.
Таку думку в інтерв’ю виданню "Гордон" висловив військовий експерт, офіцер оперативного управління Генштабу з 2003 по 2006 рік полковник запасу Олег Жданов.
Підтримую блокаду, виступаю за її розширення, буду надавати допомогу, хоча бачу в акції багато популізму і піару. Вважаю, блокпост №1 по блокаді вантажів з "ЛНР/ДНР" треба ставити на вулиці Банковій біля Адміністрації Президента. Якщо держава веде торгівлю з "ЛНР/ДНР", нехай пояснить, на якій підставі. Якщо держава не веде торгівлю, тоді що за вантажі постійно перетинають лінію розмежування?,
– зазначив Олег Жданов.
Щодо популізму теперішнього блокування залізничного сполучення з тимчасово окупованим територіями, то Олег Жданов вказує на те, що перекрили лише одну із семи залізничних колій. Саме нею йде поставка антрациту на Авдіївських коксохімічний завод. В той же час решта залізничних гілок працює у звичному режимі.
Читайте також: Проти економічної блокади Донбасу виступають зацікавлені особи, – нардеп
На думку експерта, держава повинна остаточно визначитися щодо блокади.
Державі буде важко передавити цю блокаду. Кожна подібна акція штовхає державу до прийняття політичного рішення, якого від України чекає весь світ. Влада повинна чітко визначитися: або в країні внутрішній конфлікт, або зовнішня агресія. Визначитися не на словах, а в юридичній площині – в конкретних законах і указах. Чим би блокада не закінчилася, навіть силовим розгоном, для суспільства це важливий сигнал: треба змушувати владу діяти в інтересах України і її громадян,
– підсумував Жданов.
Нагадаємо, 25 січня ветерани АТО розпочали торговельну блокаду окупованих територій. Таку ініціативу критикують в Міністерстві з окупованих територій, заявляючи, що це може залишити Україну без достатньої кількості вугілля, що може призвести до перебоїв електроенергії.