Чим вражає позашляховик нового покоління та як можна користуватись смартфоном без дотику

25 березня 2016, 22:07
Читать новость на русском

Компанія Lincoln презентувала концепт позашляховика нового покоління Navigator. Вчені представили технологію FingerIO, яка дає змогу дистанційно управляти сенсорним екраном.

Позашляховик нового покоління

Американський автовиробник Lincoln показав на міжнародному автосалоні в Нью-Йорку свій концепт позашляховика майбутнього.

Navigator нового покоління вирізняється особливим дизайном: двері типу "крила сокола", висувний "трап" на три сходинки для пасажирів та водія, багажник-гардероб і просторий салон з кріслами, які можна регулювати у 30 положеннях.

У їх підголівники вмонтовані монітори з Wi-Fi, а вся інформація про автомобіль виводиться на великий цифровий дисплей, який слугує панеллю приборів. Концепт-кар "нашпигований" різноманітними "розумними" системами, як от функціями кругового огляду, виявлення пішоходів чи допомоги при паркуванні.

Під капотом у Navigator'а – шестициліндровий двигун EcoBoost об'ємом 3,5 літри та потужністю 400 "конячок". Що з цього всього набору знайде втілення в серійній моделі, стане відомо за рік – новий Lincoln Navigator побачить світ у 2017 році.

Бездотикове користування смартфоном

Остання розробка вчених із Вашингтонського університету дає змогу керувати пристроями із сенсорними екранами дистанційно. Нова технологія отримала назву FingerIO.

Її суть полягає в тому, що роль сенсорного дисплея виконує поверхня поруч, а сам ґаджет – відстежує дотики за допомогою вмонтованих динаміків та мікрофонів.

Розробка стане особливо корисною для власників смарт-годинників, яким не завжди зручно користуватися крихітними дисплеями. Також тепер не обов'язково буде виймати смартфон з кишені, щоб наприклад, слухаючи музику, додати гучності – достатньо просто "потерти" пальцем об палець.

Дрон-гібрид

Швейцарці створили комерційну модель дрона-гібрида. Модель Wingtra 1 – результат старань фахівців з Лабораторії автономних систем Федеральної вищої технічної школи Цюриха.

Головна особливість апарата – можливість вертикального злету та посадки "на хвіст".

Безпілотник також може використовувати режим вертикального пересування в польоті, зависаючи при необхідності над певним об'єктом. Дрон здатний взяти на "борт" півкілограма вантажу та перенести його на відстань 60 кілометрів.

У найближчих планах розробників – випробування та вдосконалення моделі, а серійний випуск планують на наступний рік, однак навіть орієнтовної ціни гібрида поки не повідомляють.

Читайте також: Телевізор тонший за IPhone, унікальний пристрій для перехоплення дронів-порушників