Lancer Sportback Ralliart: новий виток у боротьбі між Mitsubishi та Subaru
Роками спортивну честь Mitsubishi відстоював Lancer Evolution. Найбільше неприємностей йому завдавала парочка Subaru Impreza WRX та STi.
Evo добре тримав оборону, але більше йому не доведеться битися наодинці - на підмогу "Три діаманти" підготували модифікацію Sportback Ralliart. Мабуть дизайн - це головна зброя нової моделі, яка може підписати смертельний вирок Subaru. Так, прихильники "Плеяд" за півтора десятиліття вже звикли до не надто виразної зовнішності, і нинішня Impreza для них - ледь не еталон спорткара. Однак, вона має мало шансів вистояти проти агресивного аеродинамічного обвісу Lancer. Що б фани Subaru там не казали.
З технічного боку Lancer Ralliart теж непогано підготували до бою, але перевага вже на боці конкурента. Під капотом Mitsubishi - дволітровий алюмінієвий турбодвигун. Він видає 241 к.с. і розганяє авто до "сотні" за 7 с. Максималка - 230 км/год. Натомість Impreza WRX має на 14 сил більше, долає стандартний спринт на 2 секунди швидше і розганяється до позначки 240.
Зате у Ralliart значно цікавіша повнопривідна трансмісія. Замість "ручки" тут трудиться "робот" з подвійним зчепленням та "перемикалками" на кермі. Важливу роль відіграє активний міжосьовий диференціал, роль якого у Subaru виконує простенька високомуфта.
Іншими словами, Sportback Ralliart складно назвати кращим від Impreza WRX - десь плюс, десь мінус. Ще більше ускладнює вибір ціна - і там, і там вона приблизно становить $50 000. Однак якщо раніше прихильникам Mitsubishi доводилося миритися з безкомпромісним характером Evo та його не менш вражаючою ціною, то тепер вони отримали трохи дешевший та більш цивілізований агрегат.