Іnstagram запускає інструмент для шопінгу
Соціальна мережа Іnstagram працює над створенням свого інструменту для шопінгу – торгові теги. Цей інструмент буде доступним для користувачів у 8 країнах: Австралії, Бразилії, Канади, Франції, Німеччини, Італії, Іспанії і Великобританії.
Про це повідомляє finextra.com.
За підрахунками соцмережі, близько 200 мільйонів користувальницьких акаунтів щодня відвідують як мінімум один бізнес-профіль.
Читайте також: Нововведення у Facebook: в соцмережі може з’явитись закрите відео
При цьому запуск шопінг-інструменту на нових ринках розширить для бізнесу можливості просування свого продукту, а для споживачів – можливості вивчати бренди і їх пропозиції.
Торговельні теги в Instagram з'явилися ще в кінці 2016 року. Цей інструмент дає змогу продавцям відзначати товари на своїх фотографіях, так, як користувачі позначають одне одного. Якщо споживач зацікавиться товаром, він зможе в один клік перейти на сторінку товару в інтернет-магазині і оформити замовлення.