"Егоїстичний бій": мати попросила жінку помінятися місцем, щоб сидіти з дітьми, але сталося інше
Джерело:
ExpressНа борту літака часто розгортаються сценарії, коли мати та діти опиняються на різних сидіннях. Хоча за таких обставин пасажири зазвичай добровільно міняються місцями, цей інцидент набув іншого повороту.
Так, жінка відмовилася поступитися місцем матері, яка хотіла сидіти поруч з дітьми. Це рішення викликало значні дебати серед пасажирів під час польоту і бурхливе обговорення в соціальних мережах, повідомляє Express.
Читайте також Буде нелегко: цим знакам Зодіаку категорично не можна подорожувати разом
Жінка не помінялася місцем з мамою, яка хотіла сидіти з дітьми
Під час нещодавнього інциденту на борту комерційного рейсу пасажирка, яка навмисно обрала місце в проході біля передньої частини літака, щоб зменшити свою тривожність, висловила бажання сидіти ближче до рядів виходу з літака.
Однак її плани були порушені, коли інша пасажирка попросила змінити місце через розміщення дитячих крісел по всьому літаку.
Вона хотіла моє місце, щоб сидіти ближче до своїх дітей. Я подивилася, де її місце, і це було середнє сидіння ззаду. Я ввічливо відмовилася, пояснивши, що доплатила саме за це місце і мені незручно його міняти,
– розповіла жінка.
Вона додала, що та помітно засмутилася і почала обзивати її "егоїсткою", кажучи, що її дітям потрібно, щоб вона була поруч під час польоту. Жінку просила передумати і стюардеса, але та стояла на своєму.
Ситуація змінилася, коли мати знайшла іншого пасажира, готового помінятися місцями. Однак напруженість виникла, коли "егоїстка" почула, як жінка обговорювала її дії з іншими пасажирами, що змусило її замислитися над тим, чи не була її поведінка надмірно критичною.
Тож вона залишила пост у соціальних мережах, запитавши в людей, чи не занадто груба та неприпустима була її реакція. Користувачі залишили коментарі з власною думкою щодо інциденту:
- "Ти точно не "дірка". Це має виправити авіакомпанія, а не пасажири, які вже доплатили, щоб сидіти там, де вони хочуть".
- "Як би жорстко це не звучало, це її проблема, а не ваша. У ситуації, коли ви не доплатили за це місце і не відчували б тривоги на іншому місці, я міг би сказати інакше, але в вашій ситуації – зовсім не "дірка!".