Стрибки з парашутом, піца та iPhone: як бізнес бореться з дефіцитом працівників
Джерело:
Inc.Новенькі смартфони, безкоштовні підписки на різноманітні сервіси, сертифікати та піца, – працедавці використовують безліч методів, щоб привабити нових співробітників. Через пандемію виникла серйозна проблема дефіциту фахівців на бізнес-ринку.
Експерти наполягають, що задоволення від роботи та різноманітні нефінансові бонуси є набагато ціннішими для працівників, ніж грошові винагороди. Окрім цього, такі подарунки є більш доступними для малого та середнього бізнесу, ніж постійне підвищення зарплати.
Читайте також Як врятувати бізнес: 4 реальні історії з хеппі-ендом
Переваги нефінансових заохочень
Хоча вища зарплата й справді є основним фактором привабливості підприємства для фахівців на ринку, дозволити собі це може далеко не кожен бізнес.
Творчий підхід до пошуку персоналу є не менш дієвим, розповідає Ревін Джестутхасан, експерт з пільгових пропозицій у Mercer Consulting. Так, безліч компаній пропонують своїм співробітникам безкоштовні стрибки з парашутом, кулінарні курси, нові смартфони тощо.
Такі нефінансові заохочення може собі дозволити навіть малий бізнес,
– запевняє експерт.
Забезпечити співробітників враженнями, зокрема подарунковими сертифікатами на масаж чи поїздкою у цікаві місця на вихідних, є дешевшою опцією для бізнесу, ніж підвищення зарплати.
Окрім цього, дати співробітнику додатковий вільний час, наприклад, можливість відпочити у другій половині дня у п'ятницю, – також ефективний спосіб втримати фахівця на своєму підприємстві.
До слова, така практика дуже розповсюджена як серед невеликих підприємств, так і серед мережевих гігантів. Наприклад, McDonalds у США пропонує своїм стажерам новий Iphone, якщо ті пропрацювали на компанію щонайменше пів року.