Укр Рус
9 грудня, 18:36
2

Рекламна індустрія матиме рекордні прибутки цьогоріч: про які суми йдеться

Основні тези
  • Глобальна рекламна індустрія вперше перевищить 1 трильйон доларів доходів у 2023 році, з понад половиною цієї суми від технологічних гігантів.
  • Прогнозується зростання світових доходів від реклами на 9,5% у 2024 році та на 7,7% у 2025 році, з основним внеском від цифрової реклами.
  • Цифрова реклама становитиме 73% від загальних доходів у 2024 році, з подальшим зростанням до 82% з урахуванням потокового відео та цифрових видань.
  • Традиційні канали реклами, такі як телебачення, друк та радіо, поступаються цифровим форматам, зокрема доходи від друкованої реклами знизяться на 4,5% у 2024 році.

Глобальна рекламна індустрія вперше перевищить 1 трильйон доларів доходів цього року. При цьому очікується, що технологічні гіганти, такі як Google, Meta, ByteDance, Amazon і Alibaba, зароблять понад половину цієї суми.

Як зростуть доходи рекламної індустрії

Згідно з прогнозами агентства GroupM, світові доходи від реклами у 2024 році зростуть на 9,5%, що перевищує попередні очікування, повідомляє 24 Канал з посиланням на Financial Times.

Читайте також Київстар підвищує тарифи: абоненти платитимуть на 25% більше

Агентство також передбачає подальше зростання на 7,7% у 2025 році. При цьому основна частина цього зростання буде йти найбільшим постачальникам цифрової реклами в американському технологічному секторі, а не традиційним рекламним агентствам.

GroupM також виключило політичну рекламу в США зі своїх розрахунків, зазначивши, що вона "спотворює" порівняння за роками.

Цікаво! У 2024 році доходи від політичної реклами в США сягли 15,1 мільярда доларів, що на третину більше, ніж під час президентських виборів 2020 року.

Які прогнози щодо реклами

  • Прогнозується, що цифрова реклама становитиме 73% від загальних доходів до кінця наступного року, зростаючи на 12,4% у 2024 році та на 10% у 2025 році. Якщо врахувати доходи від потокового відео, цифрових газет і журналів, частка цифрової реклами досягне 82%.
  • Традиційні канали реклами, такі як телебачення, друк та радіо, поступаються цифровим форматам. У 2024 році глобальні доходи від друкованої реклами знизяться на 4,5%, а у 2025 році – ще на 3%.
  • Доходи від аудіореклами залишаться стабільними, а доходи від телебачення, включно з лінійним мовленням і потоковим контентом, зростатимуть лише на 2,4% у середньому з 2024 по 2029 роки.

Цікаво!  США залишаються найбільшим ринком реклами, з прогнозованим доходом у 379 мільярдів доларів у 2025 році, попри високі витрати на позики та стриманіші прогнози від деяких роздрібних компаній, зокрема в галузях електроніки та товарів для дому.