10 грудня,
15:55
Як повернути кошти, переплачені за комунальні послуги
Основні тези
- Помилково переплачені кошти за комунальні послуги можуть бути повернені на поточний рахунок споживача протягом п’яти робочих днів за письмовою вимогою.
- Для повернення коштів необхідно подати паспорт, ідентифікаційний код, квитанцію про оплату та довідку з банку з реквізитами карткового рахунку.
- У разі потреби переведення коштів на інший рахунок підприємства потрібно подати заяву про перенесення грошей із відповідними документами.
- Заяву можна подати поштою, якщо це дозволено, разом з належно завіреними копіями документів.
Іноді, при оплаті комунальних послуг, споживачі можуть помилково переказати кошти не тому постачальнику. Це може спричинити фінансові труднощі.
Як повернути кошти
Згідно з пунктом 24 розділу ІІІ Правил постачання природного газу, у разі переплати помилково сплачена сума зараховується на оплату наступних рахунків, повідомляє 24 Канал з посиланням на ВРУ.
Читайте також Хто з українців має повну знижку на комунальні послуги
Однак, за письмовою вимогою споживача, кошти можна повернути на поточний рахунок протягом п’яти робочих днів після подання такої вимоги.
Для повернення коштів потрібно звернутися до Центру обслуговування клієнтів підприємства, яке отримало платіж. Для цього потрібно особисто надати такі документи:
- паспорт;
- ідентифікаційний код;
- квитанцію про оплату.
Куди йти для повернення коштів
- Якщо ви хочете повернути переплачені кошти, спершу зробіть ксерокопії всіх необхідних документів. У разі написання заяви на повернення коштів, надайте копії цих документів.
- Якщо ви бажаєте отримати гроші на ваш рахунок, вам необхідно подати довідку з банку з реквізитами вашого карткового рахунку, в якій повинен бути зазначений міжнародний номер рахунку (IBAN). Цю інформацію можна отримати у банківському відділенні.
- Якщо кошти потрібно перевести на інший рахунок підприємства, необхідно подати заяву про перенесення грошей, вказавши дату зарахування, номер рахунку та новий рахунок для переказу. Також потрібно надати підтвердження, що переказ був здійснений неправильно.
- Щоб дізнатися, чи можна подати заяву поштою, зателефонуйте до Центру обслуговування клієнтів. Якщо це можливо, заяву можна надіслати поштою разом з копіями документів, які повинні бути належно завірені. На кожній копії документу має бути написано "Згідно з оригіналом", а також зазначено ПІБ, підпис і дата.